Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Nousuviikolla olis Turussa jakaria tarjolla @Joxuz

Ei vaan taida olla ihan tarpeeksi iso.

04b48d68-5045-4b4a-b417-3ba642bff18c-large::r:0.jpg

Marraskuussa on kaksi kivaa joogapäivää sekä sivistyneenkuuloinen Tapas-hetki (aloitetaan viinillä ja tapaksilla ja lopetetaan kaljaan ja grilliruokaan).

Myös Piporadio-lääkäri!

Miksi minulta ei kiristetä bitcoineja. Kääntäisin tilanteen edukseni: minulle maksettaisiin, jotta en laajasanaisesti ja yksityiskohtaisesti kuvailisi ko ilmiötä. (Nyt on menossa joku kansanlauluntapainen kipale).

Minulla pitäisi olla myös lomaviikko. Ajankohta toistaiseksi tuntematon.

Kannattais varmaan kilpakumppanienki harrastuksen vuoksi ajella rallia ja käyä välillä tunturissa (also known as Arctic Lapland Rally) niin osaisivat ajaa liukkaalla.
Oli yllättävän paljon menoa koko kisan, paitti kärjessä.

Räkällä oli aika kova eka kierros.. :rock:
e: aika nätisti pujotellen ohi

Poikain kanssa käytiin Ruutisavussa käsiaseilla paukuttelemassa. Pääsin ainoana testaamaan .454 Casullia, kun olin ainot, joka niillä nelivitosilla osui tauluun. Ihan miehekäs pyssy.

4C7B2441-6305-47A9-A99E-7E1D9C55868E.webp

’The round is one of the most powerful handgun cartridges in production.The .454 Casull generates almost 5 times the recoil of the .45 Colt, and about 75% more recoil energy than the .44 Magnum.’

Poikain kanssa käytiin Ruutisavussa käsiaseilla paukuttelemassa. Pääsin ainoana testaamaan .454 Casullia, kun olin ainot, joka niillä nelivitosilla osui tauluun. Ihan miehekäs pyssy.

katso liitettä 224609

’The round is one of the most powerful handgun cartridges in production.The .454 Casull generates almost 5 times the recoil of the .45 Colt, and about 75% more recoil energy than the .44 Magnum.’
You've got to ask yourself one question: "Do I feel lucky?"

Casull on kokematta, mutta 500 S&W on myös ihan miehekäs.

Olin saunassa ja puhelin soi alakerrassa, no mennäänpä vastaamaan kun skidi soitta. onneksi pidin kaiteesta kiinni sillä: rappusissa molemmat jalat ja yhtäaikaa alta... pikkasen on kylki kipeä.

Kysyjille; kellosta näin.

Olin saunassa ja puhelin soi alakerrassa, no mennäänpä vastaamaan kun skidi soitta. onneksi pidin kaiteesta kiinni sillä: rappusissa molemmat jalat ja yhtäaikaa alta... pikkasen on kylki kipeä.

Kysyjille; kellosta näin.

Vähän väsyneeltä kuulostit jo kun sanoit että lämpes mut ei jaksais mennä. Nyt jo huomattavasti huonompi meininki vaikka menit. Pidähän itsestäs huolta ja soita lanssi jos kupoli ei kirkas. Tai ainakin joku kattomaan perään, ettet yksin sekoile siellä. :-)

Back
Ylös Bottom