Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Sulla on samanlainen evvk fiilis kuin itsellä joskus.
Nyt kun taas kunnon keittiö ja muutenkin asiat mallillaan niin on innostusta ruuanlaittoon ja leipomiseenkin.
Mulla on tässä kaikenlaista muuta puuhaa niin ei jaksa leipoa. Puitteissa ei ole vikaa. Vain mun jaksamisessa.

Joko @Kuparikatto on lipastanut tälle päivälle?

iaqix51r9.jpg
Siirtyy seuraavaan viikonloppuun

Ei tuu joo kunnon leivonnaisia tai leipiä, edes leipomoiden tekemänä ei ole kovin häävejä.
Minulla ei ole keliakiaa mutta aika monella tuntuu olevan ja jos meinaa viekkaudella ja vääryydellä kuten esim. leipomalla jallitella naisia niin pitää olla siinäkin monipuolinen :)
Nuo mainitsemasi onkin erinomaisia, menee kaikille vaikka ei olisi vaivaakaan. Ei sitten voi kieltäytyä gluteeniin perustuen ainakaan.

sitä ennen pitäisi saada jotain aikaiseksi.

meinaan tehdä ropsua ja vatkata kuohukermaa

koska: ciscolta ei ole mästersef tason reseptiä tullut pitää arpoa internetistä joku ja käydä maitokaupassa ainesostoksilla

Ehdoton suosikki.

tuossakin arveluttaa tuo sokerinmäärä

pannahinen, kun en muista millä repetsillä viimeksi tein, se ainakin oli aivan liian makeeta

otan tuon vähäsokerisen nyt testiin

seuraavaksi päivän ensimmäinen kohokohta, maitokaupparessu -> kauluspaita päälle

hehe, kapakkareissutki tullu tehtyä hubbarissa, mutta eipä sielä eilen NAISia ollutkaan
eiku olipas, mutta Miesseurassa & istuivat terassilla vaikka pakkasta!

tuossakin arveluttaa tuo sokerinmäärä

pannahinen, kun en muista millä repetsillä viimeksi tein, se ainakin oli aivan liian makeeta

otan tuon vähäsokerisen nyt testiin
Pistää sokeria vähemmän, sillai voit jatkossa koittaa muitakin. Ee ole pakko olla valmiiksi resepti, jossa sokuria vähän.

Tuo oma laittamani muistuttaa etäisesti pullaa, koska kaardemummaa. Se menee kylmänäkin pelkästään.

Pistää sokeria vähemmän, sillai voit jatkossa koittaa muitakin.

ongelmani on vain se: saattaa olla että keväällä tekemäni ropsu oli elämäni ensimmäinen, tai ainakin etellisestä on nin pitkä aika etten muista koska
&todennäköisyys sille, että vielä tänävuonna tekisin on yhtä suuri kun NAISen saanti, eli kun ensi vuonna tai joskus vielä kauempana tulevaiuudessa saan, eiku teen, ei edellisellä kerralla käytetystä tekniikasta ole mitään muistikuvia

ongelmani on vain se: saattaa olla että keväällä tekemäni ropsu oli elämäni ensimmäinen, tai ainakin etellisestä on nin pitkä aika etten muista koska
&todennäköisyys sille, että vielä tänävuonna tekisin on yhtä suuri kun NAISen saanti, eli kun ensi vuonna tai joskus vielä kauempana tulevaiuudessa saan, eiku teen, ei edellisellä kerralla käytetystä tekniikasta ole mitään muistikuvia
Teet kerran kuukauteen. Näin pysyy muistissa.

Ohjeen voi myös puolittaa ja tehdä vaikka vuokaan laittaen siihen leivinpaperin. Yksi pellillinen on aika määrä, itsekään kehtaa aina tehdä koko peltiä. Saa muuten syödä oikein urakalla.

Mä leivon nykyään pääosin kaurajauhoilla. Ihan kaikkeen se ei käy mutta aika pitkälti niitä voi käyttää vehnäjauhojen tilalla, paremman makuista kuin gluteeniton jauhoseos.

Mä leivon nykyään pääosin kaurajauhoilla. Ihan kaikkeen se ei käy mutta aika pitkälti niitä voi käyttää vehnäjauhojen tilalla, paremman makuista kuin gluteeniton jauhoseos.
Tein piirakkataikinan kaurajauhoon ja oli ihan ok, mokkapalat taas gluteenittomaan seokseen.

Back
Ylös Bottom