Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mulla samantapainen tilanne kuin @vokot ehkä jopa pahempi,mä varmaan paikkaisin itse hampaanikin jos olisin kätevämpi.

joo, hammaslääkärissä olen tehnyt erilaisen ratkaisun

taustaa: armeijjan jälkn taisi mennä viisi vuotta etten käyny, sitte rupes hammasta senverran ikävästi särkemään että oli mentävä ja reikähän sielä oli! taas taisi mennä muutama vuosi etten käyny ja taas kun menin niin reikähän silä oli! sen jälkn olen käynyt joka ikinen vuosi, ei kerkee ruveta niin pelottamaan kun käy säännöllisesti, eikä ole reikiäkään ollut enää yhtään, käyn tosin paikassa missä laser eli ei pitäisi sattua vaikka reikä olisikin, ja on muutenkin tämä nykyinen helläkätisin hammaslääkäri kenellä olen käynyt, voin suåsitella kaikille

huomasitteko kuntit, d sai pakit, taitaa hänkin olla kuolevainen

olisikohan se nyt sitten Minun aikani? eilen olisi bar:ssa ollut yksi yksinäinen NAISiminen, mutta on varmaan sanomattakin selvää miten tilanne eteni

On tää omistusasuminen vaan mukavaa, äsken just ruuvasin termareita pienemmälle pattereista kun meinaa paistua. Vuokrakasarmeissa saa ruinata että olisi edes se 21 astetta.
Toisaalta tänään olisi ollut pihatalkoot ja en osallistunut, olisin käynyt parkkarilta leikkaamassa puskia kun levinnyt ja autoa ei saanut edes tolpan lähelle. Ystävälliset rouvat oli leikanneet jo puskat siistiksi niin ei tarttenut sitäkään tehdä, huomenna pitää hieman haravoida etuoven edestä lehtiä kun muut on sen tehnyt ja nyt vasta tajusin että eron jopa huomaa.

Vokotin mainitsemaan asiaan emme ota kantaa tässä vaiheessa.

Täällä on ilm. joku lattialämmitys ja kämpän pitäs lämmitä, kun vääntelee termostaattia seinästä, mutta saatanan kylmä täällä on ollu koko viikon. Mitkä lie taloyhtiön juutalaiset pitää jotain jarrua päällä jossain :D

Takka tai leivinuuni ois kova sana, kun löytys muutenkin hyvä kämppä. Puun ja savun tuoksu sekä tulen rätinä on samaan aikaan jotenkin pirun kodikasta ja rentouttavaa.

huomasitteko kuntit, d sai pakit, taitaa hänkin olla kuolevainen

olisikohan se nyt sitten Minun aikani? eilen olisi bar:ssa ollut yksi yksinäinen NAISiminen, mutta on varmaan sanomattakin selvää miten tilanne eteni

Meneeks tä silleen että sä olet miestenhuoneessa peilin edessä harjoittelemassa pokkaamista,salin puolelle tulessasi näet muhkeat peräsimet poistumassa viiksekkään vaasalaisen suupliiki miehen kainalossa?

Täällä on ilm. joku lattialämmitys ja kämpän pitäs lämmitä, kun vääntelee termostaattia seinästä, mutta saatanan kylmä täällä on ollu koko viikon. Mitkä lie taloyhtiön juutalaiset pitää jotain jarrua päällä jossain :D

Takka tai leivinuuni ois kova sana, kun löytys muutenkin hyvä kämppä. Puun ja savun tuoksu sekä tulen rätinä on samaan aikaan jotenkin pirun kodikasta ja rentouttavaa.
Lattialämmitys reagoi hemmetin hitaasti vaikka muuten onkin hyvä.
Just taannoin ihmettelin että miten töissä hallissa tulee melkein hiki kesävaatteissa vaikka kiertävä vesi on vain 12 asteista. Toisaalta on siellä levyeristettä melkeen 20 senttii seinissä/lattiassa ja puol metrii villaa katossa mutta korkeutta taas melkein 5 metriä niin menee aika nopsaan lämpö ylös.

Meneeks tä silleen että sä olet miestenhuoneessa peilin edessä harjoittelemassa pokkaamista,salin puolelle tulessasi näet muhkeat peräsimet poistumassa viiksekkään vaasalaisen suupliiki miehen kainalossa?

negative: ei ollut lähelläkään että olisin uskaltanut mennä ”juttelemaan” eli sanomaan moi ja siitä se kiusaantunut hiljaisuus sitten olisi alkanut, neiti jäi yksin istumaan kun poistuin alueelta, poistuessani olisi vielä ollut puolituntia tehokasta ennen pilkkua, mutta ei tosiaankaan ollut lähellläkään että olisin saanut ohjattua askeleeni hänen luo ulkoooven sijaan

Ette voi mitenkään arvata, mitä teen juuri nyt ulkona istuessani maittavan ylikypsän naudan ja lisukkeiden jälkeen.

kirjetsakkia?

834DE38C-3826-484A-8E07-8560EF3D2FBA.jpeg

Ja lattialämmityksistä sen verran, että jos on vesikiertoinen ja termaroitu, eikä jonkun huoneen lattia lämpene, kannattaa tarkistaa toimilaitteet. Nimimerkillä vuosien saatossa kaikki nykyasumuksessa vaihtanut. Kesän aikana nuo NC tyyppiset toisinaan kuolee, kun ei käyttöä.

Meillä on duunissa 7m korkeassa varastossa katossa kaukolämpöön kytketyt säteilylämmittimet, saneerausvaiheessa en kyllä jaksanut uskoa tuohon systeemiin mutta niin se vaan pysyy lämpimänä ja vielä ihan kohtuullisilla kustannuksilla.

Meillä on duunissa 7m korkeassa varastossa katossa kaukolämpöön kytketyt säteilylämmittimet, saneerausvaiheessa en kyllä jaksanut uskoa tuohon systeemiin mutta niin se vaan pysyy lämpimänä ja vielä ihan kohtuullisilla kustannuksilla.
Veikkaan että laatuvehkeitä. Montako niitä on lattianeliöö kohden about ja kuinka tehokkaita?

Itellä on tässä ulkoterassilla 2x 2kw infra/hiilikuitu lämppäreitä. Tosin vaan tossa 3 metrissä, mutta kyllä tässä tarkenee istuskella

Back
Ylös Bottom