Viimeksi muokattu:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Matkoihin mennen tullen menisi jo kolme tuntiaVoit tulla syömään mokkapaloja mutta toi ylimääräinen aika ei tosin riitä kotiinpaluuseen, sepä ois ikävää.
Matkan määrä on vain numeroita!Matkoihin mennen tullen menisi jo kolme tuntia![]()
Mulla samantapainen tilanne kuin @vokot ehkä jopa pahempi,mä varmaan paikkaisin itse hampaanikin jos olisin kätevämpi.
Yes.
Ja tähän liittyen rupesin tietysti miettimään, miten kylmällä nalli vielä palais.. Ehkä tällai plus miinus nollassa vielä jotenkin, mutta en mene kyllä parvekkeelle kokeilemaan :DJa ei, en runkkaa.
huomasitteko kuntit, d sai pakit, taitaa hänkin olla kuolevainen
olisikohan se nyt sitten Minun aikani? eilen olisi bar:ssa ollut yksi yksinäinen NAISiminen, mutta on varmaan sanomattakin selvää miten tilanne eteni
Lattialämmitys reagoi hemmetin hitaasti vaikka muuten onkin hyvä.Täällä on ilm. joku lattialämmitys ja kämpän pitäs lämmitä, kun vääntelee termostaattia seinästä, mutta saatanan kylmä täällä on ollu koko viikon. Mitkä lie taloyhtiön juutalaiset pitää jotain jarrua päällä jossain :D
Takka tai leivinuuni ois kova sana, kun löytys muutenkin hyvä kämppä. Puun ja savun tuoksu sekä tulen rätinä on samaan aikaan jotenkin pirun kodikasta ja rentouttavaa.
Meneeks tä silleen että sä olet miestenhuoneessa peilin edessä harjoittelemassa pokkaamista,salin puolelle tulessasi näet muhkeat peräsimet poistumassa viiksekkään vaasalaisen suupliiki miehen kainalossa?
Ette voi mitenkään arvata, mitä teen juuri nyt ulkona istuessani maittavan ylikypsän naudan ja lisukkeiden jälkeen.

Veikkaan että laatuvehkeitä. Montako niitä on lattianeliöö kohden about ja kuinka tehokkaita?Meillä on duunissa 7m korkeassa varastossa katossa kaukolämpöön kytketyt säteilylämmittimet, saneerausvaiheessa en kyllä jaksanut uskoa tuohon systeemiin mutta niin se vaan pysyy lämpimänä ja vielä ihan kohtuullisilla kustannuksilla.