Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Arduino varmaan vuoden tauon jälkeen kiinni piuhaan ja jo näkyy lämpötila Cayennen avulla luurissa.

Näppärää. Sillä ei ihan heti muistikuvaa ole itse raspin passusta.

Vois toki ostaa Ruuvi-tagin. Sais seurailla lämpötiloja ihan ilman virtapiuhaa.

Nyt kun on selvitty saunasta ja saunakuvista (if you know what I mean), siirryin Zinfandel-lasillisen kanssa iltapikkuselle. Kuubalaista Roomeoo ja Juuliaa melko pienenä.

20201023_220932.webp

Varmaan kaikkien aikojen pahin kanuuna tuli siitä, kun vedettiin kaverin kanssa jotain 20 kossuredbullia per turpa naamariin yhden vanhan juottolan happy hour -illassa. Pohjien päälle toki. Ja seuraavana päivänä hirveä helle. Ei voinu ku hikoilla ja täristä ja pulssi koko ajan 200...

muoks. kusellehan ne kaikki energiajuomat maistuu, ihan kauheita. Ei puhettakaan nykyään, että joisin. Viinalla tai ilmankaan.
Tämä on tullu tehtyä nuorempana. Oli kossu ed euron kipale ja kaverin kanssa pitkästä aikaa baanalle. Meni 20 mukia per ukko 1,5 tunnissa. Pohjilla oli 6 tuoppia. Kaveri jatko ensiapuun minä toisen baarin kautta yökerhoon. Tiliotteesta sitten näin että tullu sielläki juotua.
Joku nätti nainenki sitten eteisestä mukaan tartu pilkun jälkeen voi niitä aikoja...

Mihinköhän sitä käyttäisi tämän viikonlopun ylimääräiseen tunnin.

Minulla se, kuten jok'ikinen viikonlopun muukin tunti, menee täysin haaskuulle, mitään järkevää/hyödyllistä en tee

ja sitten taas kärvistellään viikko, odottaen viikonloppua jona ei tapahdu mitn

semmoista se on nykyaika #pahoinvointiyhteiskunnassa

tässä tuumailen, kun en muuta voi, että kun tästä lähden Ydinkeskustaan norkoilemaan niin pitäisikö valitakkin ajoneuvoksi polkupyörä henkilöauton sijaan? voisi kahvittelun lomassa käydä nauttimassa myös alkoholia

koska: en tunne vielä aivoissani tapahtuneen mitään postitiivisia kemiallisia reaktioita, vaatii lisää vaikuttavaa ainetta #tieteellinenkoje

Back
Ylös Bottom