Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kyllä kiuaskivet menee hötöksi ja muuttavat väriäkin vaaleaksi, vaan enempi puukiukaiden asia. Kova lämmönvaihtelu tekee tehtävänsä.
Just meinasin sanoa samaa, harvemmin luonnossa kiviä lämmitetään monta kertaa viikossa useampaan sataan asteeseen ja sitten vettä päälle. Taas annetaan kylmetä ja sama ralli päälle :)

No, meillä oli mökilläkin puukiukaassa noin 40 vuotta samat kivet. Sitä saunaa ei ole enää, kivet saattoivat vaihtua saunan kanssa, mutta olisivat varmaan menneet vielä uudessakin saunassa.

Ei valkosta, vaan vaaleempaa. Ehkäpä suht kermanväriseksi menee perus oliviinidiabaasi. Uskallan sanoa, kun kohta kymmenen vuotta nuohoojaa leikkinyt ja muutaman kiukaan nähnyt

Joo, näin kävi.

no_jo_tokkas_.gif

Mä oon puolustanu tätä kaveria ennenkin! Vastavaloon aurinko silmissä ajaa, pylväs eksakt sama harmaa kuin asfaltti ja ei mitään logiikkaa, että tommonen pylväs keskellä parkkipaikkaa. No ois pitänyt ehtiä hieman jarruttaa tossa, vähän ehkä räpläs puhelinta tai munia. Sylverö just lähettäny tinderistä jotain kuvia epäilen.

Pitäs tonne sinkkupuolelle laittaa mutta kun helistimen asiaa käsiteltiin niin pohdin tässä että en tajua miten niin monta kaunista ja hyväkroppaista naista voikaan olla sinkkuna.
Jos mulla ois ratkaisu tähän niin olisin varmaan tsiljonääri mutta ihmettelen vaan.

Back
Ylös Bottom