Ei toimi.
hö
Minun nahkatakki keräsi taas kehuja viime kapakkareissulla narikka hlökunnan suusta, kuulemma pähee rotsi
valitettavasti hlökunta oli Miessukupuolinen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei toimi.
pelasin @gonzaless tnderin tuollasilla asetuksilla läpi
-ehkä kymmenen NAISta, paikkakunnalta
-muutamia, alle 50km
-loput eli lähes kaikki, wasa
kyllä olisi panoMiehelläkin tekemistä hässiä viikoittain eri NAISen kanssa, täälä
katso liitettä 224539
Ihan näin kuriositeettina, mikä oli vuosi? En nyt saa päähäni, oliko niin että oot inan nuorempi vai miten. Sellainen muistikuva on.Hah no juu. Pitäjän koko voi vähän haitata. Varsinkin jos puolet kymmenestä NAIsesta serkkuja.
Ite armeijasta päästyäni menin pitäjän suosituimaan yökerhoon baarimikoksi (ei mikään persejoki sentään, muttei metropolikaan). Kesän kun nusutteli niin alkoi olla kylän kortut naluttu.
Alettiin kaverin kanssa ajella n. tunnin ajomatkan sisällä olevia muiden kaupunkien yökerhoja. Niistä kyllä sitte.
edit. lasteni mutsi löytyi kyllä eri tavalla.
Mikähän tämän ketjun keski-ikä mahtaa olla.
Ei joku ollu menossa käymään tuolla?
Ihan villi veikkaus 40?Mikähän tämän ketjun keski-ikä mahtaa olla.
Entäs henkinen ikä? 9?Ihan villi veikkaus 40?
Minä kinuan lomaa marraskuulle. Saas nähdä, kun on jatkuva työvoimapula. Lokakuussa ei lomaa myönnetty. No, pari asiakasta hissikuiluun, niin eiköhän sitten jo estetä työpaikalle pääsy.Tänään tiedossa soittoja ja toimistohommaa. Ensi viikko lomalla, olen erittäin vahvasti loman tarpeessa.