Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

pelasin @gonzaless tnderin tuollasilla asetuksilla läpi

-ehkä kymmenen NAISta, paikkakunnalta
-muutamia, alle 50km
-loput eli lähes kaikki, wasa

kyllä olisi panoMiehelläkin tekemistä hässiä viikoittain eri NAISen kanssa, täälä

katso liitettä 224539

Hah no juu. Pitäjän koko voi vähän haitata. Varsinkin jos puolet kymmenestä NAIsesta serkkuja.

Ite armeijasta päästyäni menin pitäjän suosituimaan yökerhoon baarimikoksi (ei mikään persejoki sentään, muttei metropolikaan). Kesän kun nusutteli niin alkoi olla kylän kortut naluttu.
Alettiin kaverin kanssa ajella n. tunnin ajomatkan sisällä olevia muiden kaupunkien yökerhoja. Niistä kyllä sitte.

edit. lasteni mutsi löytyi kyllä eri tavalla.

Hah no juu. Pitäjän koko voi vähän haitata. Varsinkin jos puolet kymmenestä NAIsesta serkkuja.

Ite armeijasta päästyäni menin pitäjän suosituimaan yökerhoon baarimikoksi (ei mikään persejoki sentään, muttei metropolikaan). Kesän kun nusutteli niin alkoi olla kylän kortut naluttu.
Alettiin kaverin kanssa ajella n. tunnin ajomatkan sisällä olevia muiden kaupunkien yökerhoja. Niistä kyllä sitte.

edit. lasteni mutsi löytyi kyllä eri tavalla.
Ihan näin kuriositeettina, mikä oli vuosi? En nyt saa päähäni, oliko niin että oot inan nuorempi vai miten. Sellainen muistikuva on.

Omassa nuoruudessa näin 80-luvun tokana vuonna syntyneenä, armeijan jälkeen parhaat paikat oli USA:n sulkemisen jälkeen ehkä Honkkari ja junnumpana Jungle Jane. Vaakuna ja DU tuli sitten pian, vai oliko just siinä.

Voi myös olla, että aika vähän pilaa muistukuvia ja oon aika paska sijoittamaan tapahtumia aikajanalle 😁

Kolme vuotta perässä tuun. Vaakuna ja DU oli just sinä vuonna kovassa huudossa.

edit. Amarillo avattiin edellisenä kesänä ja Vaakuna rempattiin.
edit2. Ja kuvattiin vares 2 :D
edit3. Oli muuten käsittämättömän paskaa duuni yökerhossa. Siihen pitää olla kutsumus, että viittii tehdä.

Viimeksi muokattu:
Itse otin kouluttautumista tampereella tähän väliin. Tai oon ollunna tääl jo 3 päivää ja tänää kotiin. Alkoi töissä olee jo vähän uupunut kun YT vääntöä oli sen kuukauden ja saatiin se vihdoin finaaliin. On tä mukavaa kun pääsee aina valmiiseen pöytään ja jätin salikamatkin kotiin että malttaa pitää siitäkin hetken "lomaa"

Yöllä jouduin ottamaa ihan buranaa kun sattui niin vtusti oikean käden ojentajaan.
Mikä kummallisinta niin en ole tehnyt niin mitään missä se rasittuisi, siitäpä päättelin ottaa painon käteen ja tehdä ihan vaan ojennuksia,
Sekin on kummallista että niiden tekeminen ei satu yhtään.

Tänään tiedossa soittoja ja toimistohommaa. Ensi viikko lomalla, olen erittäin vahvasti loman tarpeessa.
Minä kinuan lomaa marraskuulle. Saas nähdä, kun on jatkuva työvoimapula. Lokakuussa ei lomaa myönnetty. No, pari asiakasta hissikuiluun, niin eiköhän sitten jo estetä työpaikalle pääsy.

Back
Ylös Bottom