En ees kattonu tuota.Ei edes ole, kun tontti on postimerkki.
Kämpässä ainakin pitäs tilan piisata. Ainakin siis yhdelle Laardin tapauksessa :D toki tuolla lukaalillahan saa het haareminkin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
En ees kattonu tuota.Ei edes ole, kun tontti on postimerkki.
Etä on varmasti jees, jos se on vapaaehtoista. Pakotettuna ei sitten ollenkaan oikein enää maistu,Mäkin olen hajoillut etähommiin, tällä kertaa UML:n kanssa.Onneksi ei tarvitse ohjelmoida nyt.
Täällä 7kk etätyötä takana, eikä konttorikaipuuta ole.mieti heitä jotka joutuvat pakonedestä olla etätöissä kuukausia, kesäkuussa näin tutun mallaskoksella ja oli sillon ollu 3kk ja sanoi, että piisaa jo, luultavasti on etelleen etätyön äärellä, pakosta kun toimistolle ei saa mennä vaikka haluaisi
huhhu ja vielä kerran huhhuh
7.11 kuppi nurin coronan suhteen, koska: vorna@bar15
& seuraavat kupit rytmikorjaamolla 23. ja 24.11
muita suunnitelmia tulevaisuuteni suhteen ej ole
Jäätelökone?Törkeän #lihavaolo
Minä.Jäätelökone?
Rahat loppunu ilm. kesken, kun pitäny tehä "leffahuonetta" :D
Etätöihin liittyen, on hyvä sitten varmistua siitä, onko video päällä ennen kuin runkkailee kesken työpalaverin. Muutenhan se onkin ihan normaalia.
Törkeän #lihavaolo
Et sitten viitsi katsoa vaikka noita THL:n uusia juttuja joissa sanotaan suoraan ettei edes perussairauden omaaville alle 65v ole juurikaan riskiä tuosta.taitaa olla, että aikaistan koronalle haistattelua ja menen jo viikonpäästä perjantaina kätilöiden GAYkalle
tapahtuma saisi olla kylläkin jo nousevana perjantaina tylsyys on niin kova
mieluummin kuolen koronaan kun tylsyyteen
Ilonpilaaja!Et sitten viitsi katsoa vaikka noita THL:n uusia juttuja joissa sanotaan suoraan ettei edes perussairauden omaaville alle 65v ole juurikaan riskiä tuosta.
Sä voisit viedä mut johonkin keikalle, viimeksi olin 98 katsomassa eppuja jenkkapirtillä niin ehkä tästä taas joutas.Mä olisin halunnut myös Elwoodin valojen gaykalle mutta pakko jättää välistä. Mulla on gaykka-vieroitusoireita.
Et sitten viitsi katsoa vaikka noita THL:n uusia juttuja joissa sanotaan suoraan ettei edes perussairauden omaaville alle 65v ole juurikaan riskiä tuosta.
Mä jotenkin tykkään noiden kaiverrusten syvyydestä.
Mulla on gaykka-vieroitusoireita.