On hyvää, suos koht.Enemmän innostaisi tämä
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
On hyvää, suos koht.Enemmän innostaisi tämä
En tajua tätä ajattelua.Kävin kaupassa illalla ja meinasin ostaa olutta, sitten mietin että seuralainen ei välttis tykkää niin jätin ostamassa.
Tyhmä päätös, on kaduttanut.
Possun keskimutteri vehkeet...600Nm..hehe, naurattaa kun on tien pielessä kumi puhki.mutterien kiristysmomentti on 550Nm
Ihan sellainen tausta kun tiedän että toista vitutti kun hänen exä oli tölkki kädessä aina ja kaikkialla, etenkin lomareissuilla.En tajua tätä ajattelua.
Akkukäyttöinen iskevä pulttikone, ei tartte miettiä. Kunhan et kiristä sillä niitä.Mua ärsyttää renkaiden vaihdossa kaksi asiaa. Saada pultit auki, joskus saada rengas irti.. ja sitten se uuden renkaan laitto kun pitää saada reiät kohdilleen.
Hinurikeikka, luulen.Possun keskimutteri vehkeet...600Nm..hehe, naurattaa kun on tien pielessä kumi puhki.
Siihen momenttivarsi, niin voi kiristellä. Ehdoton ja maksaa vajaat parikymppiä.Akkukäyttöinen iskevä pulttikone, ei tartte miettiä. Kunhan et kiristä sillä niitä.
Joko @vokot myöntynyt ajatukseen, että kitara tilaukseen?
Viime vuonna taisin jo linkata niistä. Muistaakseni @Poppis ihastui niihin väreihin kun eri momentit värikoodattu.Siihen momenttivarsi, niin voi kiristellä. Ehdoton ja maksaa alle parikymppiä.
Viimeksi tänään käytössä.
Juu, kiinabahcoissa ainakin väririnkulat.Viime vuonna taisin jo linkata niistä. Muistaakseni @Poppis ihastui niihin väreihin kun eri momentit värikoodattu.
Korjasin.Mua ärsyttää renkaiden vaihdossa kaikki.
Raskaan kaluston perus tuo 550-600 Nm, x 10 per rengas, ja kyllä niitä tienvarressa vaihdellaan. Momenttihan on vain voima x varsi, lisää jatkoa vain possun konttiin mukaan.Possun keskimutteri vehkeet...600Nm..hehe, naurattaa kun on tien pielessä kumi puhki.
On se komian näköstä kun on reenattu tasaisesti, reisi ja olkavarsi yhtä paksut.
Taloyhtiössä on loistavat tilat renkaiden säilytykseen. Siksi en vie niitä hotelliin ja siksi myös kiroan asiaa joku syksy ja kevät.
30€ on max mitä maksan vaihdosta ja pesusta. Keväisin ne voisi pestä itse taloyhtiön pesupaikalla mutta syksyllä on jo niin helen kylmä, että siihen ei enää pysty.
Hinurikeikka, luulen.
Melkein tiedän. Ei se momentti yksistään, sehän on vain voimakysymys. Sitten kun auto on oikeasti matala, ei semmonen maasturi niinku mulla, niin sinne auton alle minkään tunkin saaminen tienpielessä voi olla oma teNppunsa. Sitten jos se rengas pitäisi sen verran ilmaa että saisi auton edes väliaikaisesti normaalikorkeuteen niin joku matala tunkkiversio voisi sinne jo sujahtaakin.Raskaan kaluston perus tuo 550-600 Nm, x 10 per rengas, ja kyllä niitä tienvarressa vaihdellaan. Momenttihan on vain voima x varsi, lisää jatkoa vain possun konttiin mukaan.![]()