Kyllähän sitä aina ihanaa miestä haluaa hemmotella!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyllähän sitä aina ihanaa miestä haluaa hemmotella!
Joo, varmasti näin. Rahalla saa. Osa perusnapeista istuu omaan korvaan erityisen hyvin, toimivat riittävällä tasolla ja bassokin balanssissa, osin ehkä käytävästäkin kiinni.Jos yhtään vakavammin haluaa kuunnella nappikuulokkeilla, niin vahva suositus kyllä noille oman korvan mukaan tehdyille sovitteille. Sopivalla kuulokemallilla se itse kuulokeosa blokkaa jo hyvin ulkopuolista hälyä ja tuo sovite tekee loput. Bassotoisto tykkää erityisesti, kun sovite istuu kunnolla korvaan. Ostat jotkut koko kansan perusnapit, niin musasta kuuluu lähinnä jotain sihinää ja loppu liikenteen meteliä :D
Tyyriiksi käy kyllä nopeasti. Jotain reipas 500€ oli mun Shure SE535 + sovitteet. Harva peruskuuntelija taitaa haluta noin paljoa maksaa.
Itselläni ilmeisesti ahtaa korvakäytävät menevät helposti lukkoon/vaikkua kertyy herkästi korviin.Ite en ole valettuja kuulokkeita kokeillut, mutta korvatulppia kylläkin. Hetken ne oli hyvät, mjtta sitten nekin paskahti.
Joo, se on varmaan paljon kiinni juuri tuosta, että minkälainen oma korva ja korvakäytävä sattuu olemaan. Meitsillä ei oo ilm. käynyt kovin hyvä säkä tuossa lotossa.Joo, varmasti näin. Rahalla saa. Osa perusnapeista istuu omaan korvaan erityisen hyvin, toimivat riittävällä tasolla ja bassokin balanssissa, osin ehkä käytävästäkin kiinni.
En itse viitsi hirveitä nappeihin satsata, kun käytän niitä lähinnä lenkillä, salilla, moottoripyöräillessä yms. Muuten kaiuttimista tai töissä over eareista. Satkun taisin maksaa noista Cambridgeistä.
Perinteinen ajatusmalli!Ainoastaan lääkkeet kiitos.
Perinteinen ajatusmalli!
"Ei se fysioterapia auttanut, kävin kerran ja se sattui!"