Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Toki. Mutta tosiaan, vähän huonosti pysyy paikoillaan, jos istuen soittelee. No hihna ehkä auttais.tuolla varmaan pääsisi alkuun
Kilohinta lienee jossain kullan ja timantin välimaastossa.Poroerottelut alkaa.
Tänä vuonna sarvipäitä pistetään lihoiksi puolet aiemmasta vuodesta ja poroisännät ihmettelee miksei yksityiset osta poroa.
Osaatteko sanoa miksi yksityiset ei osta poroa? Minä osaan.
No just se, sitten jengi ostaa riistakäristyksen nimellä vierestä tarhattua saksanhirveä kun sehän on ihan sama asia.Kilohinta lienee jossain kullan ja timantin välimaastossa.
Ja valintaan vaikuttaa vähän sekin, että mitä sillä on ajatuksissa soittaa.
Minä en.Poroerottelut alkaa.
Tänä vuonna sarvipäitä pistetään lihoiksi puolet aiemmasta vuodesta ja poroisännät ihmettelee miksei yksityiset osta poroa.
Osaatteko sanoa miksi yksityiset ei osta poroa? Minä osaan.
Yhteys ei katkea, liikuitpa missä tahansa. Luokan 1 Bluetooth®-teknologian ansiosta Beats Flex ‑nappikuulokkeet tarjoavat laajennetun langattoman kantaman ja vähemmän katkoksia... Applen W1-siru integroi Beats Flex ‑nappikuulokkeet saumattomasti Applen tuotteiden maailmaan. Laita vain virta päälle ja pidä niitä lähellä iPhonea tai iPadia.³ Tämän jälkeen Beats Flex ‑nappikuulokkeet ovat valmiina käyttöön kaikkien iCloudiin synkronoitujen Applen laitteiden kanssa, joten voit vaihtaa saumattomasti tuotteesta toiseen
Tuleeko kokonaisena ruhona vai miten? Millanen kilohinta?Minä en.
Hyvää tavaraa. Aion ostaa, kun tilauskupong saapuu.
No siis.. jos minulta kysytään, niin nää kaikki vastaavat on ihan perseestä. Noilla universaalisovitteilla (eli niillä geneerisillä vaahtomuovi- tai kumituteilla) napit istuu niin löysästi tai muuten miten sattuu korvaan, että bassot karkaa ja kaikki ulkopuolinen möly kuuluu läpi. Mulla ei pysy tuommoiset tavallisesti edes päässä kunnolla.Vai onko parempia saatavilla?
Ihan mielellään ostaa mutta suurin osa ihmisistä ei osta.Minä en.
Hyvää tavaraa. Aion ostaa, kun tilauskupong saapuu.
No siis.. jos minulta kysytään, niin nää kaikki vastaavat on ihan perseestä. Noilla universaalisovitteilla (eli niillä geneerisillä vaahtomuovi- tai kumituteilla) napit istuu niin löysästi tai muuten miten sattuu korvaan, että bassot karkaa ja kaikki ulkopuolinen möly kuuluu läpi. Mulla ei pysy tuommoiset tavallisesti edes päässä kunnolla.
Eli minä ostaisin kunnon BT-vastameluluurit. Jos ei ole bassoille allerginen, niin Valcot ihan jees. Jos haluaa vähän paremmat vastamelu- ja puheominaisuudet, niin sitten varmaan Bose tai Sony.
Tulee vakuumiin pakattuna per klimppi.Tuleeko kokonaisena ruhona vai miten? Millanen kilohinta?
Juu, kattelinkin jo että voi näköjään ihan nettikaupasta tilailla ja tulee kylmäkuljetuksena etelään.Tulee vakuumiin pakattuna per klimppi.
Hinta määritelty aina joka osalle erikseen. En nyt hintoja enään muista, mutta ei nyt halpa eikä kalliskaan. Lapakäristystä yleensä tilailen.
tällästähän mä haluaisin osata, mutta sitä päivää ej tule että hermo riittäisi opetteluun
parempi vain keskittyä polkupyöräilyyn, se on tullut opeteltua jo lapsena
View: https://www.youtube.com/watch?v=RWw4qNt8ASw
:D arvelinkinTämän vastauksen jälkeen ei kysytä :D
En halua mitään nyrkin kokoisia pömpeleitä molempien korvien päälle. Plus halvimmillaan valcot 150e(?). Nää applen paketissa tulevat kuulokkeet on aivan loistavat, paitsi piuha sotkeutuu, mistä haluisin eroon. Basso-ominaisuudet hyödyttömät, enkä oo koskaan mennyt mölyiseen paikkaan kuuntelemaan.
edit. Siis epäilemättä kuppivastamelut paremmat mitä linkkaamani tuote.. mutta tähän tarkoitukseen riittäis vastaava tuote ja hintaluokka tuosta alaspäin.
Jos jostain löytää Jaybirdin Freedomit (1 tai 2) niin niitä viitsin kyllä suositella. Molempia ollu, toki hyvin korvassa pysyäkseen kannattaa vielä hankkia Complyn vaahtomuovi sovitteet ellei ole custom sovitteita hankkimassa.Mulla on ollut Jaybirdin X3
Hyvin tämä palsta seuraa mistä puhutaan, nyt pamahti Vola Soundin mainokset nappikuulokkeista![]()