Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tee sitruunakakku. Ja pihistät sumppia niin että soi.Nyt tarttis saada jotain piristystä elämään.
Ja voi, kohta on taas se iänikuinen renkaanvaihtorumba edessä.
Ja pyydät meidät syömään sitä.Tee sitruunakakku. Ja pihistät sumppia niin että soi.
Juokseminenhan on mukavata puuhaa.olen ajautunut niin epätoivoiseksi, että, kun en keksi enää mitään tekemistä niin meinaan käydä juoksemas, en olekkaan tainnu muistaakseni juoksennella viimeksin ku poikaMiehenä
eli ei hyvin Mene
Tee sitruunakakku. Ja pihistät sumppia niin että soi.
Asiallista ennakointia. Aamuksi lupaa pakkasta, ja käyttökulkineen nastat tällä kertaa toisella puolen kaupunkia varastossa. Ehkäpä se yksi aamu varovasti...Poshuun ja kolopalloon nasthat.
Mitvitolen ajautunut niin epätoivoiseksi, että, kun en keksi enää mitään tekemistä niin meinaan käydä juoksemas, en olekkaan tainnu muistaakseni juoksennella viimeksin ku poikaMiehenä
eli ei hyvin Mene
selvitys julkisenliikenteenkäytöstä:
rapakaaripolkupyörä oli huollossa ja oli valmistunut huollosta ja satoi -> ei viittiny rapakaarettomalla käydä hakemas sitä pois, eli ajoin huoltoon linjaaautolla
Oon ihmetellyt ihan samaa mitä ne aina tekee.Mitvit
Pyörä huollossa?
Eikö nykynuoriso saa itse ketjuja rasvattua.
Tuskin siihen mankeliin mitään kiertokangenlaakereita vaihdeltiin.
Täytyykö olla VIP että voi laittaa valokuvia? Ajattelin vilauttaa uutta mirriä, mutta ei onnistu.
Olisko koliikki. Vittumainen vaiva.Yläkerran vauvalla on joku hätänä kun se itkee tosi paljon.
Mitvit
Pyörä huollossa?
Eikö nykynuoriso saa itse ketjuja rasvattua.
Tuskin siihen mankeliin mitään kiertokangenlaakereita vaihdeltiin.
Yläkerran vauvalla on joku hätänä kun se itkee tosi paljon.
Et kysynyt ohjeita mutta annan nyt kuitenkin, koska ei tarvitse olla VIP.Täytyykö olla VIP että voi laittaa valokuvia? Ajattelin vilauttaa uutta mirriä, mutta ei onnistu.
Ihan veto pois vaihteeksi täällä. Lisäksi taisin vilustua lauantaina, koska oli odotettua enemmän ulkoilua.Ei ole muuta iloa elämässä kuin syöminen.