Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Voi luoja mikä yö... taisin yhtäkkiä tulla vanhaksi kun piti käydä vessassa 2 aikaan ja siitä se idea sitten lähtikin pyöritellä kaikenlaista ajatusta aina tän päivän YT-neuvotteluista (pääluottamusmies) ihmissuhteisiin... todella hyvä soppa saada uudestaan unesta kiinni... -not.

Voi luoja mikä yö... taisin yhtäkkiä tulla vanhaksi kun piti käydä vessassa 2 aikaan ja siitä se idea sitten lähtikin pyöritellä kaikenlaista ajatusta aina tän päivän YT-neuvotteluista (pääluottamusmies) ihmissuhteisiin... todella hyvä soppa saada uudestaan unesta kiinni... -not.

Minä heräilen aika usein öisin ja jossain kohtaa oli ihan tuskaa, kun puski kauhea maailmantuska päälle eikä saanut enää millään unta. Ratkaisin sen niin, että jos meinaan ajatella jotain liian vakavaa niin ajattelen sen tilalta korealaisia nuoria miehiä tanssimassa ja laulamassa. Jonka jälkeen olen onnellinen ja nukahdan uudestaan.

Kuulostipa nyt omaan korvaan ehkä vähän likaiselta.

Kuulostipa nyt omaan korvaan ehkä vähän likaiselta.
Mun mielestä kuulosti siltä et lääkitys on just kohdillaan =D Mutta joo kyl se uni tosiaan tulee sit ku saa ees hetkeksi ajatukset johonkin ihan muuhun ni samantien alkaa väsyttää. Jos tämä jatkuu niin pitää kans varmaan kehittää oma "safe place" ajatusmaailma, en oo ihan varma korealaisista miehistä.

lomailee, mutta kun aina sataa

työsähköpostia olen kyllä lukenut, mutta otsikot onely, yhtään viestiä en ole avannu, saati vastannut

eikä ole,täysin selvinpäin, mitään asiaa

Viimeksi muokattu:
Olisiko teillä hetki aikaa keskustella ajoneuvosaunoista?

man-kat-8x8-3d-model-max-obj-fbx-abc.jpg

Yhdestoista viikko harkkaa alkoi tänään.
Väsyttää aivan helen paljon. Taas uusia ihmisiä ja uusia paikkoja.

Jaaaahas. Pitäisiköhän sitä sitten syödä. Tietokonepäätteen tuijottamista harrastettu aamusta saakka. Untakin tuli mukavat 10 h, joten ruumiini on hyvin tyytyväinen.

Fuuterilla kyllä juu aika fitnesseväät. Joku toinen voisi pahoittaa mielensä, kun puuttuu riisi ja kana.

Onko oikeutettua pahoittaa mielensä kun joka viikko on joku työpaikalla paistanut pullaa tai tuonut jotain muuta makeaa?

Nimim. Tänäänkin vain 1,5 munkkirinkilää aamupalaksi

Onko oikeutettua pahoittaa mielensä kun joka viikko on joku työpaikalla paistanut pullaa tai tuonut jotain muuta makeaa?

Nimim. Tänäänkin vain 1,5 munkkirinkilää aamupalaksi
Ei.

Itse saatan syödä kyseisessä tilanteessa kolme kappaletta possumunkkeja tyhjään vatsaan.

Ei ne kalorit pelota tai sokuri, mutta kun olen oppinut, että kaksi on sopiva ja silti saatan ahtaa kolme, jolloin olo ei ole enään hyvä.

Back
Ylös Bottom