Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Nyybi 😅😅😅

Minulle tulee noita x/vrk "parhaimmillaan". Joskus herään aamulla suoraan kohtaukseen.

Onko sinulla ollut stressiä? Seuraavaksi alkaa Piporadio soimaan 😁
Todennäköisesti sressin/väsymyksen laukaisema. Olen toisaalta pitkään pystynyt painaa eteenpäin ilman minkäänlaisia oireita.

Täytyy vähän miettiä tulevaa nykyinen työ on kuitenkin 3-vuoroa ajatukissa oli tarkoitus jatkaa mutta nyt sitten heräsi huoli että onko ihan fiksua.

Pitää varmaan viritellä kolikkopelit valmiiksl ja alkaa kisujen kanssa pelailee ja hetkeks unohtaa märehtimisen.

Sunnuntaiaamusts 7km lenkki.
Nyt menee taas jotain vikaan, maisemat oli kyllä kohdillaan.

Liitteet

• 20201011_123224.webp
    20201011_123224.webp
    153,5 KB · Katsottu: 109
Sattana, ei ole monimutkainen ongelma, mutta pää meni tyhjäksi muutamassa tunnissa.

C++ ja tarkistus onko pyydetty luku alkuluku.

On kyllä surkea opettaja hän. Tehtävistä ehtii tekemään helpoimmat tuntien aikana ja kun kello lyö sata, niin opettaja kuittaa ja vaikeimmat jää yksin himaan pohdittaviksi.

Keittiössä tuoksuu ihan jumalaisen hyvälle, mutta ei mitään hajua lähteestä.

Mun suu se ei ainakaan ole, siellä on mätänevä hilleri.

Sattana, ei ole monimutkainen ongelma, mutta pää meni tyhjäksi muutamassa tunnissa.

C++ ja tarkistus onko pyydetty luku alkuluku.
Estääks sulla ylpeys googlata? :D Mää oon ite unohtanut suurimman osan matikasta, mitä on koskaan ylipäätään osannutkaan, ja aika nopsaan tulee googlattua ajan säästämiseksi, jos menee koulutehtävien kanssa aivo jumiin, mutta funktio tuon tarkistamiseksi on hyvin simppeli ja idea löytyy 30s googlella.

asiaa: kun rupesin ajattelemaan sillälailla niin olisi kyllä mukavempaa jos sitä suåsiteltais NAISille, onely

Estääks sulla ylpeys googlata? :D Mää oon ite unohtanut suurimman osan matikasta, mitä on koskaan ylipäätään osannutkaan, ja aika nopsaan tulee googlattua ajan säästämiseksi, jos menee koulutehtävien kanssa aivo jumiin, mutta funktio tuon tarkistamiseksi on hyvin simppeli ja idea löytyy 30s googlella.
Esti. Söin tuossa ja tulin siinä rouskutellessa siihen tulokseen, että vitut - pakko googlettaa.

Nyt pelaa. :D

Uskomaton mikä jumi vaan syntyi. Ei mitään tajua enään ja aivot vaan raksuttaa tyhjää. Mutta on tuo vaan hieno ratkaisu, mikä joku tehnyt. Minä pidän.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Back
Ylös Bottom