Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mietin, että jos asuisin pääkaupungissa niin voisin mennä mutta täällä landella on parempi pysyä yksin kotona.

ajatusmaalimamme taitaa olla toiset: jos Teilläkin olisi taustalla yksin oleskelua 35vuotiaaksi niin voi sanoa sen kiintiön olevan täynnä, ei kaipaa tässä vaiheessa omaa seuraa enää pätkääkään

ajatusmaalimamme taitaa olla toiset: jos Teilläkin olisi taustalla yksin oleskelua 35vuotiaaksi niin voi sanoa sen kiintiön olevan täynnä, ei kaipaa tässä vaiheessa omaa seuraa enää pätkääkään
En minäkään omaani. Mä olen niin huonoa seuraa, että en edes itse viihdy itseni kanssa. 👵🏻

Mikäs säälipiiri täällä on.

Itse yksikseni. Sanoin kunteille, että kun olette syöneet, soittakaa ja ilmoittakaa ottaen minut matkaan.

Siihen saakka: yksin, nauttien.
gV1EZ0Z.jpg

Taidan kyllä vaihtaa pöytää, sillä tässä puhe tenavatähdistä.

Ei kuvaa, mutta tänään pöllinä AB Tempus. Viikko pulkassa ja pari ölppää päälle. Huomaa perjantaina, että pitkää päivää on painettu. Kävin tuossa tänään aivotöiden vastineeksi raivaamassa 5h lepikkoa ja pätkimässä pari pölliä. Mukavaa stressinpurkuhommaa.

Mä en haluaisi ajatella noin.
Mutta ei kai sitä tosiasioille mitään voi.

Ei kuvaa, mutta tänään pöllinä AB Tempus. Viikko pulkassa ja pari ölppää päälle. Huomaa perjantaina, että pitkää päivää on painettu. Kävin tuossa tänään aivotöiden vastineeksi raivaamassa 5h lepikkoa ja pätkimässä pari pölliä. Mukavaa stressinpurkuhommaa.
Tukiksi vai selluksi?

Täh.

Rankka YT-viikko töissä ja eilen ilta meni sarjaa katsoessa ja tänään likka lähtee yökylään niin ajattelin ihan fribaa ja lautapelejä... Klo 22 yksin sohvalla voin kirota kun ei kukaan taaskaan hakenut kotoonta.

Aina sama hotelliaamiainen, niissä puitteissa kun pystyy samanlaisen syömään.

Tylsähköä varmasti mutta kun yleensä hotelliyön jälkeen on pitkä työpäivä, pitää syödä jotenkin järkevästi.
Ja tänään on mekkopäivä, ei turvotusta heti aamusta kiitos!

Mekkopäivä lokakuussa? Mekkoja näkee kyllä jostain syystä todella harvoin, suurin syy varmaan ympäristöt missä pyörin, mutta myös varmaan se "ikuisuuskysymys" mistä täälläkin jauhettu, että jotkut naiset varmaan haluu sulautua esim työyhteisössä miehiin ja kokee että (stereotypistä) naisellisuutta tulee hillitä.

Mekkopäivä lokakuussa? Mekkoja näkee kyllä jostain syystä todella harvoin, suurin syy varmaan ympäristöt missä pyörin, mutta myös varmaan se "ikuisuuskysymys" mistä täälläkin jauhettu, että jotkut naiset varmaan haluu sulautua esim työyhteisössä miehiin ja kokee että (stereotypistä) naisellisuutta tulee hillitä.
Veljen häät, ehdottomasti mekossa paikalle.
Töissä toki farkut/mustat suorat housut; ns. sukupuolineutraali (ja mukava!) pukeutuminen.

Back
Ylös Bottom