Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

onhan tuo taas TheVesalta Isänmaallinen teko maksaa tuon henkilöauton verot Suomeen, puolimillä varmaan menee valtiolle
Mahtaakohan mennä virman nimiin?

Taitaa verot olla tossa enemmän kuin itse auto. Yhden lambon omistajan kanssa juttelin >10v sitten ja sillä oli menny...korjaan olis menny enemmän veroja kuin auton hinta. Mutta koska asui ns. tois puole jokkee (haaparannalla) niin säästi yhden porssen hinnan veroissa.

onhan tuo taas TheVesalta Isänmaallinen teko maksaa tuon henkilöauton verot Suomeen, puolimillä varmaan menee valtiolle
Sanotaan vielä että arvostan kans niitä jotka maksavat autonsa verot suomeen. Mutta ymmärrän nekin jotka ostaa autonsa vaikka saksaan ja ostaa veroissa säästetyillä rahoilla kämpän sieltä saksasta. (monet ratalelujen ostajat ja nurburgringin lähistö, esim gt3rs)

No mixxet? Tarkoitatko nyt ulkonäköä vai juttuja?

Tänään nyt ei vaan ole Ricky-ilta. Ei sillä, minä rakastan Ricky Gervaisia, se on ihana mies. Ja hyvinkin ollut oikein kuumis nuorempana. Sinäkin varmaan oot ollut. Hehehehehehehheeh..

No oot vieläkin. Ettei nyt tuu paha mieli.

Ja ylimääräiset naisiin ja huumeisiin.

sen kun tietäis paljonko Vesselillä on raikulivuosina NAISiin ja viinaan rahaa menny, paljon, se on varma (mitä olen juttuja kuullut, missään ei ole ollut mitään järkeä kun Vesa on ollu pöhönäs)

Onni on mies joka lähtee kuskaamaan vaimoa pimeänä syysiltana 30 kilsan päähän burgerkingiin ❤

Back
Ylös Bottom