Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Varmasti joku muukin pelaa kännykällä ajankuluksi. :barefoot:
Mitä pelejä? (Vinkkejä vailla)

Mä ostin torpan jossa on piha että pääsen rillaa ja mulla ei oo vieläkään rillii?
Huomenna pitää korjata tilanne ja ainakin yhdet maggarat kärtsätä pallorillis.

Mä oon ihan koukuttunu Homescapesiin. Muita en viitsi ladata, ettei kaikki aika vaan mene pelatessa.
Tunnistin tämän näkemistäni mainoksista. Ladattuani huomasin, että ilm. samojen tekijöiden kuin Lily’s Garden: pelasin sitä joskus vuosi sitten ja kun tarpeeksi pitkälle pääsi, meni maku.
Nyt en sitten en sitten jatkanut Homescapesia alkua pidemmälle, kun tuli fiilis että tiedän mihin tämä menee. 🙄

Super Mario Karttia ja Clash of Clanssia tuli jauhettua riitävästi. Meni hermo ja poistin molemmat.

Clash of clans

E. Ja clash royal (oon pelannut 4 vuotta)

Clash of Clansia pelasin jonkin aikaa mutta heti kun Clash Royal tuli, siirryin siihen. Paljon leppoisampi ja omasta mielestä kivempi: pelaan Royalia päivittäin. 🙂

Tunnistin tämän näkemistäni mainoksista. Ladattuani huomasin, että ilm. samojen tekijöiden kuin Lily’s Garden: pelasin sitä joskus vuosi sitten ja kun tarpeeksi pitkälle pääsi, meni maku.
Nyt en sitten en sitten jatkanut Homescapesia alkua pidemmälle, kun tuli fiilis että tiedän mihin tämä menee. 🙄

Mulla välillä menee hermo ja lopetan, mutta sitte taas jatkan jossain vaihees, ku en muutakaa keksi. Jää välillä joihinki kenttiin tosi jumiin ettei millää meinaa päästä eteenpäin.

Minulla on itselläni kännykässä Clash Royalin lisäksi myös;
-BubbleShooter -pelasin tätä joskus 90-luvulla pcllä.
-JigsawPuzzles -yllättävän mukavaa tehdä palapelejä paloja pyöritellen

Lisäksi lautapeleistä tehdyt versiot näistä: Splendor, Lords of Waterdeep ja Ticket to Ride.

#kysyksjoku

Back
Ylös Bottom