Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Just meinasin kysyä että katsotko oikeasti tuosta?Puuttuu Thaimaan seksihelle.
No, jaksan kyllä odottaa.
On tässä yksinäisyydessä hyvätkin puolet. Ei tartte kuunnella tämän tästä: "Miten se voit katsoa tuollaista paskaa!".
Minä kyllä keittelen kahvit melkein yksinomaan tuolla Moccamasterilla :D On mulla aeropress:kin kaapissa, mutta ei oikein toimi itelle, varsinkaan arkisin, kun kahvia pitää saada säännöllisesti ja suht paljon, että koneisto herää / pysyy käynnissä.Meillä ollut tuollainen mylly joulusta asti. Joka päivä käytössä ja on kyllä ollut ihan hyvä. On se vaan itse jauhettu kahvi parempaa. Ainakin jos ostaa mahdollisimman tuoreita papuja.
Sille vielä kaveriksi Harion pannu ja suppilo. Niin ja tietysti vedenkeitin mistä pystyy valitsemaan veden lämpötilan.
Jos maitoa käyttää niin ehdottomasti Arlan Cafe-maitoa.
Sitten saakin jo melko paljon parempaa kahvia kuin jokin moccamasterilla keitetty juhlamokka.
Jari-Matista ja Maisasta on julkaistu joku kirja. Tai siis rallista, mutta minua kiinnostaa Maisuli. On kuulemma tirauttanut parit kyyneleet, jos rahaa ei ole tullut tarpeeksi. Tehokasta.
huomennahan on taas kaunakaljailta
Minä kyllä keittelen kahvit melkein yksinomaan tuolla Moccamasterilla :D On mulla aeropress:kin kaapissa, mutta ei oikein toimi itelle, varsinkaan arkisin, kun kahvia pitää saada säännöllisesti ja suht paljon, että koneisto herää / pysyy käynnissä.
Ja joo, toi Arlan Cafe-maito on kyllä varsin hyvä kahvimaito. Toimii myös valkovenäläisissä oivasti :D En tiedä tuleeko sen maku lähinnä rasvasta, enkä tiedä oisko eroa perus punaiseen maitoon hirveästi, mutta kyllä tota vois ostaa, jos ois tossa lähikaupassa säännöllisesti. Nyt menee ykkösmaidolla, kun sitä tulee juotua ja käytettyä muuten yksinomaan.
Minä haen kuoharin tänään ja nautin lasillisen. Ehkä huomenna iltavuoron jälkeen toisen ja kolmannen.huomennahan on taas kaunakaljailta
Kyllä susta vielä kunnon yh-alkkis tulee!Minä haen kuoharin tänään ja nautin lasillisen. Ehkä huomenna iltavuoron jälkeen toisen ja kolmannen.
Eilen taas läppärielämä pilasi mun illan. Monen tunnin luento ja tentti siihen päälle niin ei huvittanut poistua kotoota edes Alkoon.
Minä haen kuoharin tänään ja nautin lasillisen. Ehkä huomenna iltavuoron jälkeen toisen ja kolmannen.
Kiitos. Kaipaan juuri tuollaista just nyt.Kyllä susta vielä kunnon yh-alkkis tulee!
Varmasti. Yksin ei tule mentyä.sekin varmasti maistuisi paremmalle a-alueella