Valtava jäälohkare pyörähti ympäri kesken kiipeilyn: hengenvaarallinen tilanne tallentui videolle
Kiipeilijät luiskahtivat jäämöhkäleen alle.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mä kyllä elän kummallisessa maailmassa, entinen tuleva rouva päättää edelleen mun asioistakatso liitettä 222999

Oon välillä miettinyt, että miten erilaista ois elämä, jos
Joo. Kauppis + lukio kaksoistutkinto ois varmaan kova sana, jos nyt vois valita. Ehkä..en olisi menny lukioon vaan kauppikseen heti yläasteen jälkn
Toinen hoitaa sisustushommat kuten sovittu.Ja sä tosissaan väität et kaikille (siis tälle joka rakentaa jo pesää sun kanssa ja sit niille kaikille muille) on selvää mitä on sulta saatavilla/odotettavissa jatkon suhteen?
Tuntuu vaan ihan kauheelta ihmisten tunteilla leikkimiseltä ja voin kyl näiden hommien perusteella sanoo et ei voi tollasta ihmistä arvostaa pätkääkään ja noh onneks ei tunnetakkaan![]()
Se on niin paskaa, etten ihan heti ole valmis lähtemään sellaiseen takaisin. Melkein 10 vuotta miesvaltaisella alalla miesvaltaisessa työyhteisössä niin ei voi kuin olla onnellinen omasta tilanteesta, kun joskus kuulee niitä juttuja mitä arki voi muualla olla. Toisaalta, kuulemani mukaan joissain työyhteisöissä osaavat myös miehet olla aikamoisia ämmiä.naisvaltaisissa työpaikoissa työskentely on ihan oikeasti tosi paskaa välillä.
No eipä sinänsä ole eka juttu mistä tullu ihan sama ajatus mieleen.....ja sehän on aivan varma ettei neitokainen elättele toiveita myös nyt edelleen. Mut joo sanoin sanottavani aiheeseen.Toinen hoitaa sisustushommat kuten sovittu.
Pystytään olemaan kavereita vaikka homma ei muuten toiminut joten enmä nyt ihan niin ikävä ihminen ole.
Hitto kun ois ompelukone niin vois askarrella jotain yli jäävästä kankaasta.
Oisko kuitenkin turhan håmåa moinen?
Esim nahkamyyrän suojia.Hitto kun ois ompelukone niin vois askarrella jotain yli jäävästä kankaasta.
Seuraavaksi veemäisin osuus, pinoaminenNonni.
voi veljet, onks toi se?
Oli. Ei toiminut.Se on varmasti PanoTakki. Eikös Sic:lla ollut panoneule?