Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

On muuten melko krapulainen kun herää.
Ei se oo oikein täällä himassa osannu vielä nukkuakaan. Kuolas vielä alkuun ihan pirusti, varmaan tikeistä johtuen, että aika raasulta tuo vaikutti. Nyt ei oo enää ihan niin pöllyssä, mutta ei kyllä normaalikaan. Josko huomenna.

Toinenkin katti ihmeissään.

Peukalorullalle en vielä ole löytänyt käyttöä, tarvisi varmaan ohjelmoida siihen ohjelmakohtaisia temppuja.
Tjoo, mää oon koittanu viritellä sen noihin koodieditoreihin käyttöön, mutta ei oo oikein ottanu käyttö tuulta alleen. Ehkä ei tartte rullailla mitään pitkiä rivejä oikealta vasemmalle ja takas ihan niin paljoa kuin kuvittelin ja oon tottunu menee homella ja endillä ne muutenkin päästä päähän, jos kiire on.

Chromessa peukalorulla vaihtaa oletuksena välilehteä. Lähinnä v*tuttaa, kun vahingossa sohaisee.

Ei se oo oikein täällä himassa osannu vielä nukkuakaan. Kuolas vielä alkuun ihan pirusti, varmaan tikeistä johtuen, että aika raasulta tuo vaikutti. Nyt ei oo enää ihan niin pöllyssä, mutta ei kyllä normaalikaan. Josko huomenna.

Toinenkin katti ihmeissään.

Minun kissa hoippuroi ensiksi raksukupille tarkistamaan ruokatilanteen.

Tjoo, mää oon koittanu viritellä sen noihin koodieditoreihin käyttöön, mutta ei oo oikein ottanu käyttö tuulta alleen. Ehkä ei tartte rullailla mitään pitkiä rivejä oikealta vasemmalle ja takas ihan niin paljoa kuin kuvittelin ja oon tottunu menee homella ja endillä ne muutenkin päästä päähän, jos kiire on.

Chromessa peukalorulla vaihtaa oletuksena välilehteä. Lähinnä v*tuttaa, kun vahingossa sohaisee.
Ehkä sille löytyy vielä joku paikka, kun keksii. Ei se siinä pahemmin tielläkään ole.

Mutta muuten on kyllä hyvä käteen kokonaisuutena.

Ensikännit alttarilla ohjelmassa naisen kaaso oli jostain syystä tutun näköinen mutta en saa päähäni onko joku julkkis vai muuten tuttu.

Keskusta-asumisen plussia: heräät, kahvi loppu, aamu hyvin potentiaalisesti pilalla. Mutta: kamat päälle (verkkarit ja kommandona tietysti), kauppaan 150m, kahvit matkaan, takas kahvin keittoon ja aamu pelastettu.

Tosin joku Löfsbergin brassilaatu ei aivan pärjää kahvikaupan vastaavalle, jota normaalisti ostan.

Back
Ylös Bottom