V*ttu että on ällöttävä olo, saatanan läski ja ahdistava olo. Vitutta* olla omissa nahoissa ja läskeissä.
Syö jotain rauhoittavaa|
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
V*ttu että on ällöttävä olo, saatanan läski ja ahdistava olo. Vitutta* olla omissa nahoissa ja läskeissä.
On muuten melko krapulainen kun herää.Minä vahdin kissaa, jolta poistettiin pari hampia. On aavistuksen eri meno kuin normaalisti. Nyt jo jalat sentään kantaa suht normaalisti.
Esimerkiksi suklaata?Syö jotain rauhoittavaa|
Esimerkiksi suklaata?
Suklaatöhnän sekaan jotaki hitusen kirpeää ja raikkaan makuista ni aijai.
Ei se oo oikein täällä himassa osannu vielä nukkuakaan. Kuolas vielä alkuun ihan pirusti, varmaan tikeistä johtuen, että aika raasulta tuo vaikutti. Nyt ei oo enää ihan niin pöllyssä, mutta ei kyllä normaalikaan. Josko huomenna.On muuten melko krapulainen kun herää.
Tjoo, mää oon koittanu viritellä sen noihin koodieditoreihin käyttöön, mutta ei oo oikein ottanu käyttö tuulta alleen. Ehkä ei tartte rullailla mitään pitkiä rivejä oikealta vasemmalle ja takas ihan niin paljoa kuin kuvittelin ja oon tottunu menee homella ja endillä ne muutenkin päästä päähän, jos kiire on.Peukalorullalle en vielä ole löytänyt käyttöä, tarvisi varmaan ohjelmoida siihen ohjelmakohtaisia temppuja.
Ei se oo oikein täällä himassa osannu vielä nukkuakaan. Kuolas vielä alkuun ihan pirusti, varmaan tikeistä johtuen, että aika raasulta tuo vaikutti. Nyt ei oo enää ihan niin pöllyssä, mutta ei kyllä normaalikaan. Josko huomenna.
Toinenkin katti ihmeissään.
Ehkä sille löytyy vielä joku paikka, kun keksii. Ei se siinä pahemmin tielläkään ole.Tjoo, mää oon koittanu viritellä sen noihin koodieditoreihin käyttöön, mutta ei oo oikein ottanu käyttö tuulta alleen. Ehkä ei tartte rullailla mitään pitkiä rivejä oikealta vasemmalle ja takas ihan niin paljoa kuin kuvittelin ja oon tottunu menee homella ja endillä ne muutenkin päästä päähän, jos kiire on.
Chromessa peukalorulla vaihtaa oletuksena välilehteä. Lähinnä v*tuttaa, kun vahingossa sohaisee.
Näin ois voinu luulla täälläkin.Minun kissa hoippuroi ensiksi raksukupille tarkistamaan ruokatilanteen.
Kyllä sielä yks hahmo on josta en ole aivan varma onko setä vai tätiAikaisempaan keskusteluun viitaten, löytyykö häneltä myös qlli?
Vai onko talossa joku muu ransu?
Ai se Ella? Aikamoinen otus se.Kyllä sielä yks hahmo on josta en ole aivan varma onko setä vai täti![]()
Siitä vois läskiperse naiset ottaa mallia haha.Ai se Ella? Aikamoinen otus se.