Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Toki eniten kännissä -palkinnosta ei tarvinnu juuri kilpailla kiitos Seagramin :D
.Joo, täsmää varmaan :D Ellei se vetäny useampaakin risteilyä yhtä jämäkässä kunnossa :DTästä veikkaan, että 2011.
Mulla oli oikein tallella kuvatkin joltain pakkisristeilyltä mallia 2010 tai mitä tuo olikaan. Piti tosi varovasti avata kuvia, että missä jamassa ite on missäkin kuvassa.
Toki eniten kännissä -palkinnosta ei tarvinnu juuri kilpailla kiitos Seagramin :D
En tokikaan muista enää kaikkia nimimerkkejä, ketä laivalla tuolloin oli, mutta kyllä se tuo 2011 todennäköisesti oli.Ei toivottavasti 2010, koska ei me kai olla samalla oltu.
Olishan se ollu ehkä vähän liikaa jos Herr Doktor tulee neliveto päällä vastaan.Ei tullut käytyä. Eikä kaduta. Liian sekoa olis ollu.
Lauantai-illan lottokierroksella Säkylään tulleella täysosumalla on useampi kuin yksi jakaja. Kierroksella löytyi kaksi täysosumaa, ja molempien voittorivien arvo on 1,2 miljoonaa euroa. Veikkauksen lauantaina lähettämässä tiedotteessa kerrottiin, että toinen voittajista asuu Vantaalla ja toinen Säkylässä.
Veikkauksen nettisivuilla kerrotaan kuitenkin, että toinen voittoriveistä on Säkylässä laadittu 50 osuuden kimppa, jonka osallistujat ovat eri puolilta Suomea.
Ei niistä kukaan muista aamusta enään mitään. Eli häpäisy hyvin hankalaa.Mä oisin kyllä voinut nähdä itseni häpäisemässä nimeni tuollaisessa laivakinkerissä.
Tuon takia oon niin arka osallistumaan tällaisiin koska saa aina hävetä seuraavana päivänä.Mä oisin kyllä voinut nähdä itseni häpäisemässä nimeni tuollaisessa laivakinkerissä.
2014 hivelit munaani. Näköjään.Ei kai siikrami ole ikinä alkoholista kieltäytynyt.
Omaa risteilyvuotta en muista. Jotain samoja aikoja myös.
2014 hivelit munaani. Näköjään.
Kuinka niin?Tuon takia oon niin arka osallistumaan tällaisiin koska saa aina hävetä seuraavana päivänä.