Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

On myös asiakkaita/ihmisiä jotka vaan ihmettelee kerta toisensa jälkeen miten heille käy aina YYYY tai XXXX. Esim eräs tuntemani henkilö joutuu tappeluihin todella usein. Sen kerran kun häntä näkee vuodessa niin taas joutui jotain autoilijaa lyömään ja millon mitäkin ihan uskomatonta, hänkin ihmettelee aina että miten hänelle käy noin... En osaa kyl sanoo kun itse joutunut pistää kättä nyrkkiin viimeksi 9 vuotta sitten eikä sen jälkeen ole ollut lähelläkään.

Aika hyvin jo oppinut tunnistamaan näitä asiakkaita joilla on todennäköisesti siellä sun täällä huonoa palvelua.
Varmin tuntomerkki on kun valitus alkaa jo ennen tilauksen tekoa, käytännössä aina ilmoitan että taitaa olla molemmille parasta jos asioi muualla.
Toinen on edes takas venklaus, ei siis tiedetä edes mitä ollaan ostamassa tai mitä haluaa ja ne päätyy yleensä toteamuksen: Minä luulin/oletin tai meidän olisi pitänyt tietää. Nämäkin kannattaa skipata, samoin kuin jokaisesta pennistä vinkujat jotka jatkaa tinkaamista ihan loppuun asti ja ylikin.

Tässä tuumailin, että täytyy ostaa uusia farkkuja kun edelliset alkavat olla hajalla, monessa farkussani on taskussa reikä.

Mutta, että jo kaupassa myydään rikkinäisiä farkkuja? Katsoin, että pyydetään 50-60 euroa farkuista joissa on jotain viiltoja.

Hyvä esimerkki.

Pitää mennä prismaan.

^ kai nuo on jotain muotia.. mutta minäkin haluan kyllä rikkoa ite omat farkkuni :D

Prismasta en kyllä oo vielä uskaltanu farkkuja ostaa.. Täällä on (toistaiseksi) Sokos, jossa on vähän muitakin kuin pahimpia pappamalleja. Tai sitten Jack & Jones. Kerran ostin jotkut Gazozin katutappelijafarkut, mutta se liike män nurin.

Ja noissa valmiiksi rikotuissa on se ongelma, että se lopullinen hajoaminen on aloitettu jo tehtaalla. Nuo reijät laajenee ja repeää käytössä lisää ja lopulta polkaset jalan jostain reijästä läpi.

En suosittele.

Huvittavia nuo valmiiksi rikkinäiset vaatteet. Ikään kuin leikkisi olevansa joku kovis joka on pyörinyt hiekassa tappelemassa koko elämänsä, tai tehnyt jotakin fyysisesti raskasta hommaa.
Siihen vielä kaiken kruunuksi se jumalattoman nolo parturikoneella tehty leikkiarpi kulmakarvaan :ROFLMAO:

Miltä kuulostaisi reilu 400 valmiiksi likaisista?

nordstromjeans-630x563.webp

Kalsareihin valmiit jarrutusjäljet ja paidoissa kainalot rikki, varmaan riittäisi myyntiä.

Kyllähän myydään kalliita desing-vaatteita ja -lenkkareita, jotka on valmiiksi rikki.

Diagnosoin itselläni lonkan bursiitin. Mitä Kajsna suosittaa? Buranaa olen jo syönyt, pitäisikö lisätä Bepanthen (ulkoisesti)? Katsoin juutuupista venytysohjeitakin.

Keskustassa oli aurinkoisesta säästä nauttimassa pultsari- ja piripääkeskittymä. Sitähän tuntee itsensä oikein hyvinvoivaksi, kun vertailujoukko on sopiva!

Kommenttien perusteella tästä hyvät farkut kundeille. Ei reikiä. Stretsiä. Tosin ei tämäkään täydellinen, matala vyötärö niin ei saa kainaloihin asti. Paitsi jos ottaa reilumman kokoiset.

Jahas, veljekset G on vihdoin oikeudessa. Joillakin lie kuuppa vähän enemmänkin sekaisin. Varmaan ollut joku Suuri Suunnitelma.

Kova paikka poliiseille.

On kuulkaa yksi tämän vuoden parhaista päätöksistä oma henk.koht. koutsi nettivalmennuksien sijaan. Ihan toisella tavalla jaksaa seurata ohjeitakin, kun ne on minulle ja minun tilanteeseen, eikä sopivia joka Pirjolle ja Maurille.

On kuulkaa yksi tämän vuoden parhaista päätöksistä oma henk.koht. koutsi nettivalmennuksien sijaan. Ihan toisella tavalla jaksaa seurata ohjeitakin, kun ne on minulle ja minun tilanteeseen, eikä sopivia joka Pirjolle ja Maurille.
Mulla oli pari vuotta, kerta viikkoon tunnin treeni hänen johdolla ja kaikki ravinto sekä treenivalmennus.
Maksoi sen parisataa kuussa mutta ei tarvinnut miettiä kun antoi vaan palaa ja dietatessa oli helppo tehdä muutoksia.
Penkki esim. oli junnannut mulla mutta kun sitä alkoi hiomaan niin 20kg tuli kohtuullisessa ajassa lisää, kuten myös monessa muussa parani.

Back
Ylös Bottom