Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Oisko jo oikeesti aika mun hommata nainen?
1598897897143.webp

huomasitko ranskalaisen kohdasta 4:03 eteenpäin
En katsellut vielä, tai no nyt katsoin sen kohdan. Ajattelin katsoa nuo isommalta ruudulta myöhemmin.

Siinä tuli rafaelissa aika hyvät geet, kun veti tikun muniin. Hornaattori otti jossain kohtaa negatiivista, eli niin että näki kun happiletku alkoi nousta ylöspäin. Se on aika metkaa, kun ruoka nousee vattassa kohti kitalakea.

Eiköhän rafael-kuskikin negatiivista jossain kohtaa ota. En vaan vielä katsonut koko pätkää.

Kunteilla voi olla niskan kanssa vähän ongelmaa. Tai no onkin, ei tuota ehjällä niskalla eläkkeelle pääse.

Lentikö kolmevitone ollenkaan?

ei ollut amerikkalaisia läsnä, arvaat varmaan syyn

muutenkin laiha tarjosta koska onely Isänmaan, ruotsin, ranskan ja brexitin koneita paikan:päällä
red arrowillakin oli lavvantaina vuoden -20 ensimmäinen esiintyminen

Eiköhän rafael-kuskikin negatiivista jossain kohtaa ota.

juurikin tuossa mainitsemassani, postiivista, negatiivista, positiivista
ja vauhtia oli

tai ehkä kannattaa aloittaa jo 4 minuutin kohdilta

Jahas, OP pisti kirjeen että trafilta rahalähetys 80e. Näköjään elokuussa 2019 ajoneuvoveroja palautellut ja oon jotenkin missannut kirjeen missä pyydetään tilinro? Näköjään sitä ei voi trafiin tallettaa vaan tapauskohtaisesti pitää tyrkätä?

Anyways, en oo OP asiakas niin nähtävästi pitää käydä fyysisesti konttorilla. Sivujen mukaan rahan saa viranomaisen henkilötodistusta vastaan. Eli passi tai henkilökortti. Jälkimmäistä mulla ei ole ja passi näyttää menneen vanhaksi kesäkuussa kun koronan takia ei tarvetta. Eli fyffen hakeminen maksaa yhtä paljon mitä fyffe itse. Toisaalta sillä hintaa sais itselleen henkilökortin. Kortti 54e + 10e kuva jostain automaatista + OP:n palvelumaksu. Passia en kait tarvi tähän hätään kun matkojan schengenin ulkopuolelle tuskin on tulossa. Henkilökortti mahtuis cardholderiin.

Mun pitäs uusia passi niin ajattelin ottaa samalla henkilökortin, tulee kuitenkin pääasiassa reissattua Schengen alueella.

Näin maahantuojana/tukkukauppiaana tällaisen näkeminen kyllä lämmittää mieltä! =D

Btw tämä case senkun monimutkaistuu. Yksinkertaisuudessaan tanskalainen maahantuoja ei antanu takuuseen, mutta lupas myydä varaosat 80e. Ja lupasin ostaa.
Mutta nyt alkaa olla liian monta muuttujaa.

Mulla on ollut ainoastaan yksi kunnolla mulkku asiakas toistaiseksi tänä vuonna, tuli vain mieleen näistä takuu asioista.
Jos n. 2000 ihmisellä onnistuu asia ja yhdellä ei niin onko vika myyjässä vai asiakkaassa?

Back
Ylös Bottom