Tsemiä niihin hommiin. Hoidetaan varmaan muutakin kuin savolaista puhetta ja luonnetta.Työterveyslääkäri laittoi juuri tänään lähetteen psykiatrian erikoissairaanhoitoon
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tsemiä niihin hommiin. Hoidetaan varmaan muutakin kuin savolaista puhetta ja luonnetta.Työterveyslääkäri laittoi juuri tänään lähetteen psykiatrian erikoissairaanhoitoon
Tsemiä niihin hommiin. Hoidetaan varmaan muutakin kuin savolaista puhetta ja luonnetta.
Tsemiä niihin hommiin. Hoidetaan varmaan muutakin kuin savolaista puhetta ja luonnetta.
Tälle vielä erityismaininta. Keskustassa mahdoton kävellä kesäisin ilman puoliheijaria. Fillaroidessa ihme, etten oo ajanut vielä liikennemerkkiin tai ojaan.paljo nuoria opiskelijanaisia
Niinpä! Kuopioon vaan! Vettä ja mettää joka paikka täynnä!Miksi mennä Jyväskylään, kun Kuopiokin on olemssa![]()
Niinpä! Kuopioon vaan! Vettä ja mettää joka paikka täynnä!

Eiks se oo lähinnä teollisuusaluetta?
Ja Sylvi ja minä! Ei voi olla mitää parempaa!Ja siellä olisi Yaran kaivos
Onko Kajsna ajamassa 77 tiellä Huopanankosken sillan yli Lauantaina?
No siis yleensä kun Kankitiestä puhutaan, niin viitataan siellä olevaan alkoholistien ja narkomaanien majoituspaikkaan. Näyttää olevan Jyväskylän katulähetys, joka kyseistä palvelua tarjoaa, jos en väärin katsonut.Eiks se oo lähinnä teollisuusaluetta?
Livemusan puolesta Lutakossa suht mukavasti vähän nimekkäämpääkin orkesteria,
Eikö Kuopiossakin ole kuitenkin musaskene ollut ihan voimissaan? Tän korona-ajan vaikutuksiahan ei tiedä varmaan vielä kukaan. En oo kyllä sen enempää käynyt siellä keikoilla. Frendien bändin kävin kattomassa Ottopojassa, mutta se tais mennä kertaalleen jo nurin sen jälkeen..Tästä olen hivenen kateellinen J-kylälle.
Mä tiedän ketkä kaksi kanssa nauttisi jos sä asuisit Lahdessa.Kyllä mä muuttaisin ennemmin lahteen kun jyväskylään. Jyväskylä tuntuu vähän tylsältä.