Laardi
VIP
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vaatiiko tuo persröörin lipsahdus aina terveyskeskus/sairaala-toimenpiteitä.
Itselläni ei ole (oikeasti).
Ei. Naisten osien luiskahtelua on hoidettu.Onkohan jäsen Kajsna nuorella urallaan jotunu noihin asennushommiin
haha jaa siis mitä laskeeko se turvotusta osmoosi vai mikä lie? Sitten putki takaisin?Jaa-a, veikkaan että kun oppii kerran sen että hieno sokeri on akuutin ongelman ratkaisu niin kai sitä sokerointia voi kotonakin tehdä?
Vaatetusta. Muutama erilainen takki, pari paitaa, yks mekko. Täytyy ens vloppuna äidin kanssa kattoo kummalle menee.Mitä ostit kirbbarilta
Kaj, siis
Sniffaria kiinnosti lähinnä se, oliko alan lehtiä tarjolla?Vaatetusta. Muutama erilainen takki, pari paitaa, yks mekko. Täytyy ens vloppuna äidin kanssa kattoo kummalle menee.
Adidaksen Nippon takki ja Ritva Fallan jakku jää mulle!
Vaatetusta. Muutama erilainen takki, pari paitaa, yks mekko. Täytyy ens vloppuna äidin kanssa kattoo kummalle menee.
Adidaksen Nippon takki ja Ritva Fallan jakku jää mulle!
Katoin ihan samaa.Kake värjänny turkkinsa![]()
Sain mä muutenkin eilen. Seksin laatu on niin erinomaista etten usko että joku random mies ihan heti pääsis edes lähelle.No olisit saanu, tais jäädä poltteleen?