Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Onko kunteilla tai minkeillä sähköpöytää?
Viisi vuotta jo tehnyt töitä pääasiassa seisten tai satulatuolilla istuen. Minun selkäni ei kestä istumista kovin kauaa. En istu pitkiä aikoja kotonakaan.
Lasken pöydän alas ja istahdan perinteiselle toimistotuolille vain, kun viereen on varattu iso muki kahvia ja tiedossa on pitkä ja puuduttava Teams tai etäkoulutus.

Moni kollega tekee töitä kokonaan seisten ja istahtaa vain kahvi-/lounaspöytään.

Oon syönyt lounaat kohta pari viikkoa Mondeolla (seinäjokiset tietää). Hieno paikka, työmiähiä ja poliiseja. Miesten ruokaa, kasvisvaihtoehtoa ei edes ole ollut tarjolla 😅

Onko kunteilla tai minkeillä sähköpöytää? Mä sain loman aikana moisen.

Ajattelin, että ei tässä pysty seisoa kuin tunnin päivässä, mutta neljäs päivä nyt mennyt istumati eikä tunnu missään. Paitsi kellon näyttämässä kalorinkulutuksessa.
Ekana päivänä sattu jalkapohjiin, mutta sitten tajusin käyttää mukana tullutta mattoa sukkasilteen niin tämä ok.

Hyvä keksintö. Niskat ainakin tuntuu hyvältä. Tuolissa rötväsin aina luonnottomassa makuuasennossa niska hirveessä kulmassa.

Aiemmassa työpaikassa oli, ja aikalailla 50/50 taisi mennä seisomisen kanssa. Vähän hankaluutta siitä, että noin muuten tykkään pitää korkokenkiä töissä, mutta niissä seisoskelu ei ole antoisaa, eikä toisaalta ne nylonsukatkaan oikein kuulu toimistolle... Joten kikkailua siinä. Nykyään ei ole sähköpöytää, ja se kieltämättä tuntuu niin takareisissä kuin niskassakin. Kotona sen sijaan nykyisin on, joten mieluusti senkin takia pitäydyn etähommissa.

Lego
1596712836398.webp

Viimeksi muokattu:
Oon syönyt lounaat kohta pari viikkoa Mondeolla (seinäjokiset tietää). Hieno paikka, työmiähiä ja poliiseja. Miesten ruokaa, kasvisvaihtoehtoa ei edes ole ollut tarjolla 😅

Mä oon vaihtanut rasvassa paistetut ranut, lohkot sun muut kasviksiin kun käydään lounaalla. Vittuilua n. kuukausi. Nyt näin jo kollegallakin kasvikset :D

Onko kunteilla tai minkeillä sähköpöytää? Mä sain loman aikana moisen.

Ajattelin, että ei tässä pysty seisoa kuin tunnin päivässä, mutta neljäs päivä nyt mennyt istumati eikä tunnu missään. Paitsi kellon näyttämässä kalorinkulutuksessa.
Ekana päivänä sattu jalkapohjiin, mutta sitten tajusin käyttää mukana tullutta mattoa sukkasilteen niin tämä ok.

Hyvä keksintö. Niskat ainakin tuntuu hyvältä. Tuolissa rötväsin aina luonnottomassa makuuasennossa niska hirveessä kulmassa.
Konttorilla on, kotona ei. En tiedä, miten työnantaja suhtautuisi, jos haluaisi tuoda näissä nykyoloissa pöydän himaan. Monitoreita jengi on ainakin kantanut kotiinsa.

Henk. koht ei viiti ostaa. Panostin jo tuommoiseen ylileveään monitoriin ja eilen tilasin tuommoisen mukamas tehokkaan duunihiiren. Tää työtuoli on kuitenkin varsin laadukas ja hyvin selkää tukeva plus aika säännöllisesti tulee käytyä jaloittelemassa pitkin päivää.

Katotaan sit uusiksi, jos paikat rupeaa rispaantumaan.

Alkaa olemaan neuvot vähissä minkki rintamalla niin ryhdyn saalistamaan viekkaudella ja vääryydellä, siihen tarvitaan syöttejä.

Sitten ne voi raahata kotiluolaan:

Työmaalla on sähköpöytää, leikkaussalissa välttämätön, muualla hyvä kun saa sopivan matalalle, että voi olla kastemadon ryhdillä koneen ääressä. Pitkä seisonta kipeyttää selän.

Prisman parkkipaikkan liittymää on uudelleen asvaltoitu uudestaan, nyt auton keula raapii maahan.

Preppasin ehkä 50 chiliä savustukseen. Ja kaivoin vähän myöhemmin nenääni, kivasti tuntee kun limakalvot turpoaa.

Back
Ylös Bottom