Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

jonnet ei taida muistaa...
![]()
Mulla oli mun plantaasilla oma lusikkahaarukka niin joku jantteri oli jättänyt lapun siihen että haluu lainata sitä konetta kun pitäisi jotain en ees muista mitä tehdä omalla tontilla.Joku random seppä soitti ja kysyi olisiko maastokuormuri myytävänä
No ei tietenkään ole.
Vehkeitten lainaamisessa on kyllä aina omat riskinsä.Mulla oli mun plantaasilla oma lusikkahaarukka niin joku jantteri oli jättänyt lapun siihen että haluu lainata sitä konetta kun pitäisi jotain en ees muista mitä tehdä omalla tontilla.
Mulla on ihan sama kone mutta tuplapyttysenä. Tainnut olla käytössä kohta 20 vuotta ja toimii kuin junan vessa ja on sentään aika helvetisti ollut käytössä.
Mitään työhön liittyviä asioita en lainaa, toistan taas itseäni mutta ei maha mittää.Vehkeitten lainaamisessa on kyllä aina omat riskinsä.
Ihmettelen vaan mistä reikä on tullut. Jos korroosion aiheuttama niin laite voi olla hengenvaarallinen.Mulla on ihan sama kone mutta tuplapyttysenä. Tainnut olla käytössä kohta 20 vuotta ja toimii kuin junan vessa ja on sentään aika helvetisti ollut käytössä.
Reikään voi laittaa esim. purkkaa.
Voisin veikata tota jäljempää, joku tosi seppä porannut sen päällä johonkin reikääIhmettelen vaan mistä reikä on tullut. Jos korroosion aiheuttama niin laite voi olla hengenvaarallinen.
Tai sitten joku on vahingossa porannut säiliöön eiku oho.

Mutta mitä ihmettä on darkmilk? Tumman lehmän maidosta?Ihan ok patukka
![]()
Olisit sanonu että sata tonnia ja pidät nenääs 10 sekuntia hangatussa kampeessa niin potti on sinun ja kuormuri hänen.Joku random seppä soitti ja kysyi olisiko maastokuormuri myytävänä
No ei tietenkään ole.
Aikoinaan ysärillä kuplallani kurvasin paikallisen pitseria-kaljakuppilan pihaan. Ovesta kompuroi just yks "vanhempi herrasmies". "Hieno auto, paljolla myyt?" No, tää ei oo myytävänä. "Älä höpötä, kaikki on, ku hinnasta sovitaan!" No, tää ei oo.Olisit sanonu että sata tonnia ja pidät nenääs 10 sekuntia hangatussa kampeessa niin potti on sinun ja kuormuri hänen.
Missäs sen pitäisi olla?Scaramangan kolmas nänni on ihan väärässä paikassa.
Missäs sen pitäisi olla?
Ei kai. Eiköhän sen umpeen saa näyttämällä vähän liekkiä tai sähköä.