Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

jonnet ei taida muistaa...

6055a83e33efe4a8dd12b39d6e44e445f54139091664d5d1cbd8e4954c2dac65.jpg

Ny tiiän mihin käyttää tuo yks joutilas lahjakorttilippu.

Joku random seppä soitti ja kysyi olisiko maastokuormuri myytävänä:woot:

No ei tietenkään ole.
Mulla oli mun plantaasilla oma lusikkahaarukka niin joku jantteri oli jättänyt lapun siihen että haluu lainata sitä konetta kun pitäisi jotain en ees muista mitä tehdä omalla tontilla.

Mulla oli mun plantaasilla oma lusikkahaarukka niin joku jantteri oli jättänyt lapun siihen että haluu lainata sitä konetta kun pitäisi jotain en ees muista mitä tehdä omalla tontilla.
Vehkeitten lainaamisessa on kyllä aina omat riskinsä.

Mulla on ihan sama kone mutta tuplapyttysenä. Tainnut olla käytössä kohta 20 vuotta ja toimii kuin junan vessa ja on sentään aika helvetisti ollut käytössä.
Reikään voi laittaa esim. purkkaa.
Ihmettelen vaan mistä reikä on tullut. Jos korroosion aiheuttama niin laite voi olla hengenvaarallinen.

Tai sitten joku on vahingossa porannut säiliöön eiku oho.

Ihmettelen vaan mistä reikä on tullut. Jos korroosion aiheuttama niin laite voi olla hengenvaarallinen.

Tai sitten joku on vahingossa porannut säiliöön eiku oho.
Voisin veikata tota jäljempää, joku tosi seppä porannut sen päällä johonkin reikää :)
Ei vaan, ei oikein pysty ymmärtää ellei se "pieni" reikä ole vaikka trukinpiikeistä tjsp. tilanteesta.

Olisit sanonu että sata tonnia ja pidät nenääs 10 sekuntia hangatussa kampeessa niin potti on sinun ja kuormuri hänen.
Aikoinaan ysärillä kuplallani kurvasin paikallisen pitseria-kaljakuppilan pihaan. Ovesta kompuroi just yks "vanhempi herrasmies". "Hieno auto, paljolla myyt?" No, tää ei oo myytävänä. "Älä höpötä, kaikki on, ku hinnasta sovitaan!" No, tää ei oo.

Tätä jatku aikansa, kunnes "Sano ny vaan joku hinta?" Satatonnia. "Äläny hullujapuhu, saatanasatatonnia jostain vanhasta volkkarinresusta!" jne. kaikui ku lähti hoippumaan poispäin.

Back
Ylös Bottom