Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Makuasioita varmaan, mutta "tymäkkä" ei minusta oikein kuvaa Calvadosta muun kuin ehkä prosentin puolesta. On niitäkin todennäköisesti hirveän makuisia, jos joku on mennyt ostaan halvinta mitä löytyy, mutta itse tykkään. Ja olen pääsääntöisesti tainnut maistellakin vähän laadukkaampia.

Nyt kun tuli puheeksi, niin vois melkein ostaa himaankin jonkun pullon.. kahvin viereen silloin tällöin.
Joku tiesi siellä sanoa, että hyvää tavaraa oli. Ei halvinta kuraa. Mutta minähän en niistä tiedä.

Ehkä se tosiaan olisi kaivannut kaveriksi jotain mutta ihan noin pelkästään kun maistoin niin ei ollut minun makuuni. Täytyy antaa toinen mahdollisuus ja maistaa jonkun särpimen kanssa.

Jos menee Porvooseen niin missä kannattaa syödä? Siis sellaista kohtuuhintaista sapuskaa.

Jos menee Porvooseen niin missä kannattaa syödä? Siis sellaista kohtuuhintaista sapuskaa.
Herkkules. Nakillä täytetty makkara.

Taisi käydä niin, että liityin lippiksen tyylittömiin käyttäjiin näin lähemmäs viisikymppisenä. Kiva kuitenkin saada pälvikalju piiloon.

Menin tekee sillee tyhmästi että ehdotin pankille kimppakämppää ja oikeastaan kämppäkin on valittu.
Mukaan ilmoittautui jo nainenkin, tosin alkoi nillitys jo ennen ostoa että on kyl vähän liian pieni, prkl.

Perkele!

Nämä olisi kotikulmilla tänään kun itse olin siellä alkuviikosta. Vähän olisi pitänyt miettiä ajoitusta.

Noni… aamulla sanoin että nyt on pankki ja kiinteistöheppu kontaktoitu ja tuumasin että ostan sen nyt niin äsken laittoi kuvia kivoista sisustusjutuista. Onne vaan olentoja...
Ihan vaan kaveri siis on mutta tissiolento.

Tulin uskoon.

Kyllä kelpaa, kun on 5k näyttö niin ihan vähän näkyy muutakin kuin mainoksia.

F019FD6C-1E33-490D-8A0B-FE384F7804FB.webp

Back
Ylös Bottom