Tietopaketti ravinnosta by Ted Naiman, MD

MESSU100: ilmainen M-Nutrition Protein Bar (Crispy Caramel)! Yli 100 € tilauksiin
MESSU150: Ilmainen MWEBSTORE.FI Shaker! Yli 150 € tilauksiin
Tuohan on bodarin dietti. Hiilarin lähde mukaan, niin siitä tulee bodausruokavalio

Edit: jaa öljyt puuttuu, ne on tärkeitä...

Ted Naiman vaikuttaa kyllä ihan tolkun kaverilta, ihan mukavaa kaiken keto-, carnivore, vegaani-, ym. kohkaamisen keskellä. Itsekin aloin priorisoimaan proteiinia kun kevään aikana tiputtelin muutaman kilon, ja oli helpoin dieetti ikinä.

Ihan kaikki ei ole minulle täysin johdonmukaista tuolla sivustolla, mutta pääpointti on varsin hyvä.

Mun silmään tuo taas on keto.
Niinhän tuo on. Tässä erään tahon diettiä noudattanut, niin aikalailla tuolta näyttää. Hiilarit ei tosin kokonaan ole pois. Treenin jälkeisellä aterialla vähän hiilaria. Sillä meinasin, että näyttää bodari ruokavaliolta.

Jäi johdannosta pois tämä. Eli asiaa tarkasteltu erityisesti siitä vinkkelistä kun on tarve pudottaa painoa. Mutta hyvää asiaa yleisesti ottaen myös.

7727260E-1651-44D4-A139-200FA39F2145.jpeg

Ted on kova ukko, katselin pelkästään tänään 3 videoo lekurin juttuja. Osaa selittää asiat hyvin, ettei itse tartte olla mikään kemian/fyssan-proffa.

3 kpl Supermass Nutrition GOOD MORNING

Loistava viherjauhe

-50%
Mut mut, mä tein sen niinku 4 vuotta sitten... juu, postasin sen nyt... tahallaan ymmärrätte väärin, kun vaan totesin, että lähes kaikki kasvit on myrkyllisiä.:cry:

Onneks kaiken maailman sekopäät jaksaa puolustaa guruaan.:LOL:

Toi on aika pitkälle mun nykyinen ruokavalio, mutta on tuolla sivulla vähän virheitäkin

Esim täällä

one pound of smoked salmon 500kcal.
Ilmeisesti jenkeissä jotain low fat savulohta. Suomessa toi on 1000kcal mötkö, mutta ei se mitään jos kaloreihin mahtuu.

Norjan viljelty lohi on ainakin huomattavasti rasvaisempaa kuin villilohi. Norjan lohessa oli muistaakseni yli 40g rasvaa, kun taas villilohessa reilu 10.

Tässä dokkarissa käsiteltiin eroja.

View: https://youtu.be/RYYf8cLUV5E

Viimeksi muokattu:
Tää nyt on jo vähän saivartelua, mutta pistää silmään aina nämä myyntipuheet:

Sanoo että rasva ei ole energiaa vaan ravintoaine?!?
Kehuu dietin ravintoaine tiheyttä, mutta heti toisessa slidessa kehuu miten monta paunaa saa syödä samaan määrään kaloreita?!?!?!?

Eikös se just puhunut itsensä pussiin?

Kyllähän kaikki (Mikasa90:stä lukuunottamatta) ymmärtävät Clean Keton hyödyt ja miten täyttävää se on ja miten nälkä ei kiusaa, mutta nää mainos slidet aina vähän narattaa.

Sanoo että rasva ei ole energiaa vaan ravintoaine?!?
Kehuu dietin ravintoaine tiheyttä, mutta heti toisessa slidessa kehuu miten monta paunaa saa syödä samaan määrään kaloreita?!?!?!?

Avaatko vähän missä noin sanotaan? Ja mitähän tässä ollaan myymässä?

Suositut

Back
Ylös Bottom