Kyllä geeneillä on iso merkitys. Itse ihmettelin sitä, että täällä katsellaan Heathin videoita ja yksioikoisesti todetaan miehen läpsyttelevän salilla löysiä treenejä.
Olethan sinäkin moneen otteeseen maininnut aikoinaan, että mä treenaan löysästi salilla, vaikkei me olla edes samalla salilla treenattu vuoden 2013 jälkeen.
Kovasti ihmettelen, että mihin sellainen väite perustuu, jos ei kyseessä ole treenikaveri, jonka kanssa jumpataan koko ajan. Vain sellainen kaveri voi sanoa treenien kovuudesta ja tehokkuudesta jotain.
Pään sisään ei pääse ulkopuolinen, eikä kukaan muu kuin itse henkilö tiedä, miten tehokkaita toistot ja liikkeet ovat kullakin. Ja videoita tuijottamalla näkee vain raapaisun minunkin treeneistäni. Kokonaiskuva tehokkaasta tekemisestä ei tule valitettavasti vartin pituisista klipsuista, joissa tehdään yksi tai kaksi sarjaa per liike.
On myös taito osata tehdä liikkeet niin, että ne oikeasti uppoaa lihaksiin. Mä saan monessa liikkeessä nykyisin aivan eri tavalla lihaksen aktivoitua ja vaikken huudakkaan sarjan aikana eläimellisesti camaa ffuuuuuckia, niin kipu ja polte on infernaalinen. Teatterishowlla ei lihakset kasva yhtään paremmin, vaikka se voi katsojan mielestä näyttää ihan tappotekemiseltä.
Voidaan Miken kanssa keskustella aiheesta lisää podcastissa, joka kuvataan huomenna!