Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Niin, kyllä se minun nähdäkseni kannattais internetsissäkin pitää ulosanti sellaisena, että samat asiat voisi sanoa muutenkin. Aina nää nettijutut tulee kuitenkin jossain vastaan ennemmin tai myöhemmin.
Sit olis IL otsikot tulessa jos meitsi nousis pääministeriksi ja kaivettais vanhoja pakkiksen suikkarikeskusteluja, siinä jäis monet muut jalkoihin kun näitä ruovitaan.

EDIT : Kännis ja läpällä, yhteinen tili yms.

Pitääköhän sitä jossain vaiheessa käydä lähibuffassa kannatuksen vuoksi? Vieläkös porukat käy salilla ja buffissa yms? Vielä pääsee salille, niin siellä käyn, buffat jääneet koska ei välttämätöntä. Toisaalta miettii niitä noin yrittäjänä et pitäis tukea.

E: jotenkin hassusti sain salin kuulostamaan välttämättömältä. No kait se näillä mun olemattomilla lihaksilla olis lääketieteellisesti perusteltua käydä. :ROFLMAO:

Niin, kyllä se minun nähdäkseni kannattais internetsissäkin pitää ulosanti sellaisena, että samat asiat voisi sanoa muutenkin. Aina nää nettijutut tulee kuitenkin jossain vastaan ennemmin tai myöhemmin.

Ongelmahan on siinä, että oikeassa elämässäkin se on tilanteesta kiinni, mitä voi sanoa ja mitä ei. Sopivassa pienessä porukassa voi vallan mainiosti puhua Pekka Siitoimesta siinä missä pakkiksellakin, duunissa tai mummon luona kahvilla käydessä välttämättä ei. Internetissäkin siinä on useimmilla aste-eroja, mitä voi kirjoittaa esim. pakkiksen OT-ketjuun ja mitä Linkediniin. Se, mitä voi puhua tai kirjoittaa aivan missä tahansa, on loppujen lopuksi hyvin vähäistä.

Pitääköhän sitä jossain vaiheessa käydä lähibuffassa kannatuksen vuoksi? Vieläkös porukat käy salilla ja buffissa yms? Vielä pääsee salille, niin siellä käyn, buffat jääneet koska ei välttämätöntä. Toisaalta miettii niitä noin yrittäjänä et pitäis tukea.
Kyllä mä ainakin käyn normaalisti kaikkialla. Käsienpesua ehkä normaalia enemmän, ja käsidesit lapoihin aina kun istun autoon. Kahvoihin en koske paljain käsin yleisillä paikoilla, en tee sitä kyllä yleensä hirveesti muutenkaan.

Siinä hlökoht, toimenpiteet.

Mä en oo varma onnistuinko poppiksen stalkkaa IG:stä mutta anyways ymmärrän hyvin hänen valitseman linjan.
Tässä juuri kiteytyy tämä mukamas anonymiteetti; Joku nick jossain palvelussa, joka ehkä sitten kuitenkin on ehkä onnistuttu yhdistämään jossain toisessa palvelussa olevaan nimimerkkiin. Ei sinänsä vaikeaa erityisesti pakkiskontekstissa, jossa moni laittaa kuvia päikkyihin ja treenivideoita yms. ja samoista asioista kiinnostuneet ihmiset seuraavat (eli kommentoivat ja likettävät) samoja ihmisiä ja heidän juttujaan.

Lisäksi, vaikka itse kävisi miiteissä vain harkiten ja/tai lisäisi harkiten FB:ssä kaveriksi pakkislaisia, ei siellä tai kännykässä tarvitse olla kuin yksi, joka on ollut aktiivinen IRL ja muodostanut kontakteja myös somessa, niin tämän yhden kautta on paljonkin pakkislaisten FB- ja instaprofiileja tarjolla näiden "ihmisiä joita saatat tuntea" yms. suositusten kautta. Ja kun FB omistaa instan, niin samat systeemit toimivat molemmissa.

Näin muiden ihmisten kautta on päädytty sekä minun FB-profiiliin että instaan (ei omalla koko nimellä, toisin kuin FB). Näin minäkin päädyin jollekin sinun, @Wombut sometilillesi (ehkä FB), ensimmäisen kerran joskus neljä vuotta sitten. :rolleyes: Eikä olla ikinä edes tavattu. :LOL:

Muuten, tässä yhteydessä; Olen monesti ajatellut, että on ihanan virkistävää, kun @Kiukku on laittanut paljon hyviä kuvia ja vielä yhtään peittelemättä omilla kasvoillaan (vanhemmat tädit kattelee niitä jatkossakin mielellään!). 🙂

0EDB2D13-BFB4-4834-A49B-93BDBB8DD8FC.webp

Pitäiskö tänää treenata. Mulla roikkuu renkaat katosta. Voimistelutuote pisti niiden kylkeen pari reeniohjelmaa niillä.

Muttakun:

A: tulee hiki. B: tulee kipiäksi parin päivän päästä.

Täytyy sanoa, että vaikka tuo Finnladykin on tissikuvia tänne pistänyt niin en minä häntä niiden perusteella kyllä pysty tunnistamaan. Vai tunnistaisinko.🤔
E. Enkä kyllä ketään tuttuakaan tunnistaisi pelkkien tissikuvien perusteella. Tai en oo kyllä kokeillu.

Olis kyllä hieno hetki kun jossain jonkun kannuja leipoessa tulis semmonen apropoo ei helvetti, näähän on Pakkikselta tutut tissit.

Pitäisköhän sitä oikein iteki tehdä korvapuusteja pitkästä aikaa.🤔 ja vois varmaan leipoa sämpylöitäki. Ei tässä oikein muuta tekemistä taida olla.

Pitää mun jotkut kulissit täällä pitää yllä niin tyydyn sanomaan, että ei ole kovin kaukaa haettu osittain toi skenaario. Tästä on kyllä jo aikaa.

Back
Ylös Bottom