Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Intissä oli joku kaveri joka pelasi sm tasolla jotain korttipeliä sm tasolla ja anoi harjoitusvapaata oli siinä kapiaiset vähän ihmetellyt, että mikä juttu.

Onhan myös olemassa e-sports kisoja jossa pidetään em, sm ja mm kisoja.

Oli pakko ostaa vessapaperia tänään.
Onneksi keksin ratkaisun salakuljettaa se kotiin, pari naapuriakin tuli vastaan mutta enää ei hävettänyt yhtään!
1584565457433.webp

Intissä oli joku kaveri joka pelasi sm tasolla jotain korttipeliä sm tasolla ja anoi harjoitusvapaata oli siinä kapiaiset vähän ihmetellyt, että mikä juttu.

Onhan myös olemassa e-sports kisoja jossa pidetään em, sm ja mm kisoja.

Joo ennen vanhaan ei laskettelukaan ollut urheilua "hissi vie ylös ja painovoima alas".

Golfin ja CF:n otin tahallaan tuonne ylle esimerkiksi, kun Stroke Master ja CF Master palstalta löytyy. :-)

Nykyään on sitten nää E-sportit se jurnuttamisen aihe.

...
Joo ennen vanhaan ei laskettelukaan ollut urheilua "hissi vie ylös ja painovoima alas".

Golfin ja CF:n otin tahallaan tuonne ylle esimerkiksi, kun Stroke Master ja CF Master palstalta löytyy. :-)

Nykyään on sitten nää E-sportit se jurnuttamisen aihe.

Mutta siis onhan näitä ihan älyttömiä lajeja omasta mielestäni vaikka sinällään ihan yhdentekevää.

Olen kuullut käteenvedon sm kisoista, eukonkannosta ja ties mistä, mutta tämä laji yllätti että sitäkin pelataan joukkuelajina ja järjestetään mm kisoja. Henkilökohtaisesti ottaisin käteenvedon sm kisat enemmän tosissaan.

View: https://youtu.be/ocy9uXXDE8M

E. Pientä knoppitietoa vielä kevennykseksi vuosien takaa

En nyt halua että joku tunnistaa!
Ja kun näitä ei voi sitten myöhemmin enää deletoida.

Täytyy sanoa, että vaikka tuo Finnladykin on tissikuvia tänne pistänyt niin en minä häntä niiden perusteella kyllä pysty tunnistamaan. Vai tunnistaisinko.🤔

E. Enkä kyllä ketään tuttuakaan tunnistaisi pelkkien tissikuvien perusteella. Tai en oo kyllä kokeillu.

Ilmottaudut puolikkaalle jonnekin ja kiroa sen jälkeen mitä menit tekemää. Kannattaa mainita myös yleisesti tästä virheestä, koska sitte on pakko mennä juoksemaan, koska luonne ei anna periksi luovuttaa. Kiroa lisää tapahtuman lähestyessä ja ahdistuksen lisääntymisen myötä on pakko käydä lenkillä. Puolikkaalla parin kilometrin jälkeen tajuaa, että ei helvetti ollut yhtään hyvä idea tämä.

1,5v nyt vaihtelevalla menestyksellä käyny lenkillä ja onhan tuo iha kätevä harrastus. Ei oo paikkaan eikä aikaan sidottua hommaa. Ja saa syödä enemmän!

Joo ei pysty. Mun pitäis olla sitte oikeesti hyvä, että pystyisin johonki itteni ilmottamaan. Vituttais olla ihan paska, niinku luultavimmin juoksemisessa olisin.

Täytyy sanoa, että vaikka tuo Finnladykin on tissikuvia tänne pistänyt niin en minä häntä niiden perusteella kyllä pysty tunnistamaan. Vai tunnistaisinko.🤔
No samantyyppisiä kuvia mulla on instassa, toki naama näkyy, niin pelkään että joku tuttu tunnistaa. Mullakin on FB kavereita täälläkin.

Kokeile heittää 130 metriä sitä rantakiekkoa johonkin haluttuun linjaan :D ei frisbeegolfilla ole rantaheittelyn kanssa muuta samaa kuin saman niminen peliväline.

Kesällä oli tarkoitus lähteä kiertämään ratoja vähän laajemmin ainakin kotimaassa ja miksi ei ulkomaillakin.. Nyt vaikuttaa pahasti siltä, että ainakin ulkomaat saattaa joutua unohtamaan..
Kyllä kai kaikesta saadaan haastavia ja vaikeita versioita, en minä sitä epäile. Neppiksestäkin on sm-kisat olemassa ja varmasti taso kovempaa kuin muksuna hiekkalaatikolla 😊

Tokihan sitä rannallakin heiteltiin suoraa linjaa ja aina testattiin mahdollisimman pitkälle dyynien yli ja pöheikköjen/puustojen läpi. Me pelattiin frisbeellä silloin sellaista, en muista nimeä, mutta pisteestä A pisteeseen B (esim. liukumäkeen) tiettyä reittiä ja se voittaa kenellä vähiten heittoja. Vähän kuin krokettia, mutta esteet oli puita yms.

Varmaan siis ihan sairaan siistiä, jos tykkää. Voi olla että kohdallani tämä in alitajunnasta kumpuavaa ajattelua, kun en kuitenkaan voisi edes aloitella paska-olkapääni kanssa.

Oliko täällä mitään tissejä? En saanu edes nukuttua kun ajattelin vaan tissejä ja tissejä.

Asiaan:
Ehkä tää on näitä omia kokemuksia. Fribaa kun heiteltiin rantsulla muksuna ja koirille kotona. Vähän sama kuin olisi polttopallon ammattilaissarja, en pystys suhtautuun vakavasti, vaikkei sekään helppoa olisi. Nää on näitä.

Stna kun on koukuttavaa fiba. Ykkösenä ehkä se ulkoilu ja tarpominen. Varsinkin metsäradat on mieleen. Esim hiitteenharjulla on ihan käsittämättömänhieno rata. Sitten se kanssaheittäjien kanssa kilpailu ja oma kehittyminen. Sun tarvii kattoo youtubesta joku pro-kisa esim Jomezpro kanavalta. Laadukkaasti kuvattuja. Central Disc Golf -kanavalta löytyy alkuvuoden kisa suomalaisella selostuksella.

On se kahvi vain hyvää isosta mukista.
Autokin pitäs katsastaa. Ei kai toyotassa voi olla vikoja. Paitsi se sama palanut takaparkkivalo, josta on kitisty kahtena aikaisempanakin vuonna.

No samantyyppisiä kuvia mulla on instassa, toki naama näkyy, niin pelkään että joku tuttu tunnistaa. Mullakin on FB kavereita täälläkin.

No miksi sä sit otat samanlaisia kuvia, kuin instassa ja vielä julkisella paikalla jossa joku sit näkee että otat kuvaa ja laskee 1 + 1.. ? :LOL:

Mun kuvat on ihan kotioloissa, joka sekin on itseasiassa vaihtunut joten taustakaan ei yksilöi ja täysin erilaisia ku instakuvat. 💁‍♀️

Back
Ylös Bottom