Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mä kuuntelin 3 kirjaa työmatkoilla tos tammi-helmikuussa mut sit lopahti innostus ihan täysin. Plus että kuukausimaksu kun on nelinkertainen e-kirjoilla kuin hollywood suurtuotantojen streamaamisessa niin jokin menee vikaan.

Day 4 ilman salia, oon ihan masentunut, tylsistynyt ja veltostunut. En saa minkään sortin kontaktia yhteenkään lihakseeni... Tein eilen mm. kyykkyjä tytär olkapäillä, ja muuta ihme kotijumppaa (koska hänellä oli liikuntaa "koulussa" niin päätin et saa jumpata kotona) mutta en mä vaan pysty treenaa kotona, ihan liian helppoa vaan lopettaa kun vähänkin tuntuu ikävältä tai hengästyttää. Toista se on kun on salille ajanut niin sieltä ei kotiin lähdetä kesken kuin äärimmäisissä tilanteissa.

Pitänee hankkia teltta.

Ei puolijoukkue.

Noniin, ja sitten takaisin asiaan:

sellu1.webp

Tämä ja juoksuharjoittelu lisänä, jos alkaisi tapahtua.

Sitä paitsi Poppis on nyt täällä vuosikymmenen kohta hehkuttanut miten häntä pyydetään ulos parkkipaikallakin kun on niin kuuma ja lisäksi kaikki muut ihanat hänen piirteensä. Mun tissit nyt on nähty niin monesti, että hän saa kyllä ensin lunastaa lupauksensa.
Nyt täytyy kyllä sanoa, että niin paljon mieleni pahoitin ja on vahvasti ulkopuolinen olo. Tämähän on toki helppo korjata...

Thank you Jesus! Tai siis Poppis!

perun jeesustelun!

e. Taidan poksauttaa tsamppanjat nyt!
e2. Takasin se, en kerinny vielä tallentaan sitä!
Miten voit olla niin hidas.
Läppärillä kahdella hiiren klikkauksella kuvankaappaustyökalu auki, rajaus ja tallenna nimellä.

Back
Ylös Bottom