Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tämä on kyllä oivallista aikaa kotihiirelle syrjäytyä. Ruuat saa tilattua halutessaan kotiin ja Netflixkin on, niin en mä muut tarvii. Paitsi kirjaston sulkeminen harmittaa, se on ainoa paikka, jossa tarttis käydä.

Tämä on kyllä oivallista aikaa kotihiirelle syrjäytyä. Ruuat saa tilattua halutessaan kotiin ja Netflixkin on, niin en mä muut tarvii. Paitsi kirjaston sulkeminen harmittaa, se on ainoa paikka, jossa tarttis käydä.
Onhan siellä e-kirjojakin.
Me ehdittiin maanantaina muutamat kirjat hakea.

No jos et sä uskalla niin...

giphy.gif

Onhan siellä e-kirjojakin.
Me ehdittiin maanantaina muutamat kirjat hakea.

Mä en kauheesti e-kirjoja tykkää lukea enkä oikein jaksa äänikirjojakaa kuunnella.
On mulla tuossa pari kirjaa kans lainassa ja sit on tuossa kyllä pari kirjaa omanakin mitkä vois lukea.

Mä en kauheesti e-kirjoja tykkää lukea enkä oikein jaksa äänikirjojakaa kuunnella.
On mulla tuossa pari kirjaa kans lainassa ja sit on tuossa kyllä pari kirjaa omanakin mitkä vois lukea.
Bookbeatista Harry Potterit englanniksi kuuntelussa, neljäs loppui töihin mennessä! Iltaisin lueskelen. Jos intoutuis neulomaan, kuuntelisin samalla kirjaa. Lenkeillä kuuntelen. Alkuun tuntui tökeröltä ja tyhmältä, mutta toimivaksi olen nyt kokenut. Vaikka kirja on aina kirja :heart:

Screenshot_20200318_181708.webp
Kaverin kanssa juostiin alkuun samaa matkaa, joten eka veto jäi lyhyeksi. Ja viimeisessä sykemittari harmillisesti kettuili. Olis ollu hauska nähdä mihin sykkeisiin viimene loppu, kahtelin jo mihi meen oksentamaan. Otti hieman koville.

Taas kerran tullut tyrittyä, ihan vääränlaisen ledijutun olen mennyt ostamaan. No kai nuokin johonkin voi tökätä.

Pitäsköhän alkaa harrastaa vaikka jotain kuntosalitouhua niin saisi tuollaiset lihakset?
Eiku hetkinen.... mähän olen harrastanut vuosia mutta ei silti ole, missä mennyt päin vittua?

Meikäläisellä luvussa Billy Idolin elämänkerta ja joku Kingin tuoreempi. Ei ole Kingiä tullut luettua todella pitkään aikaan. Lemmyn elämänkerta odottelee lukemista seuraavana ja joku e-kirjakin taitais olla tabletilla vielä kesken.

Minäkään en oikein noihin e-kirjoihin ole syttynyt. Lomareissulla olivat näppäriä, kun sai Kroatiassa tilailtua lukemista tarpeen mukaan, mutta kotosalla aina mieluummin oikea opus.

Back
Ylös Bottom