Tässä tovin mietin, että miksi se sanoisi anna ruoskaa, sitten luin uudestaan.Jos mulla olisi 2 vuotias penska niin se luultavasti vain sanoisi "Anna ruokaa".
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tässä tovin mietin, että miksi se sanoisi anna ruoskaa, sitten luin uudestaan.Jos mulla olisi 2 vuotias penska niin se luultavasti vain sanoisi "Anna ruokaa".
Ne ei ole vielä tajunnut että huomenna loppuu Viron kaljaralli.Onneksi hamstraajat ei tyhjennä kaljahyllyjä, elikkäs kaikki viel suhteellisen hyvin.
Loppuupahan se ”hauskojen” kotivideoiden kattelu.sampo kyllä sukeltaa oikein kunnolla
Meikäläinen on varmaan maailman ikävin ihminen karanteenijuttujen osalta, tänään olen käynyt mm.
- töissä
- messukeskus
- sairaala
- prisma
seuraavaksi lähden salille ja lauantaina kävin useammassa baarissa.
Meidän perheeseen ei kuulu yhtään riskiryhmäläistä mutta ehkä voisi käydä ostamassa ison kasan olutta ja linnoittautua kotiin.
Toisaalta ei voi vissiin päiväkännejä vetää koska olen luvannut alkaa pitämään lastentarhaa muiden lapsille jos koulut menee kiinni.

nordnetin aspa tukossasampo kyllä sukeltaa oikein kunnolla
valmiuslaki käsittelyynJaahas, Suomi menee sitten kiinni

Suklaata vaan!Ajattelin, että tänään on se päivä, kun alkaa terveellisempi elämä: Aloitin ruokien kirjaamisen MyFitnesspaliin.
Valveillaoloaikaa jäljellä n. 3 h ja syömättä 872 kcal.
Ratkaisu, tähänkin, olisi tietysti suklaa.
Ajattelin, että tänään on se päivä, kun alkaa terveellisempi elämä: Aloitin ruokien kirjaamisen MyFitnesspaliin.
Valveillaoloaikaa jäljellä n. 3 h ja syömättä 872 kcal.
Ratkaisu, tähänkin, olisi tietysti suklaa.