Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Sotkin sen Bel Air Souriin, pahoittelut! Se EI mee alas.

Tirsk nyt tulee suutuntumista mieleen aivan muuta kuin oluet 😇

Lahden Erikois Vehnä on muuten tosi hyvä, tuli viime kesänä maisteltua, mut sitä ei meinaa ainakaan täältä löytyä mistään. 🧐
No sitä arvelinkin. Tuo sour vaatii toki sellaista happamiin tottumista.

Hyi sinua. Ilman mitään epäsovinnaisia ajatusketjuja, Naranjitossa on tosiaan sellainen mukavan paksu ja täyteläinen suutuntuma. Käsikauppatavaraksi jopa harvinaisen tasapainoinen.

No sitä arvelinkin. Tuo sour vaatii toki sellaista happamiin tottumista.

Hyi sinua. Ilman mitään epäsovinnaisia ajatusketjuja, Naranjitossa on tosiaan sellainen mukavan paksu ja täyteläinen suutuntuma. Käsikauppatavaraksi jopa harvinaisen tasapainoinen.

Pysyen täysin asiassa paksu ja täyteläinen on sellasta mistä mun makuhermot tykkää, jospa sitä uskaltais ottaa kokeiluun joskus. :whistle:

Tässä vaiheessa tehdään niitä hyviä päätöksiä kun pohditaan koskeako niihin teräviin vai ei. Taidan kallistua ei:n puolelle 😄

Oliskohan ollut corona tsemppikuvia luettavissa jos olisi mennyt tiukkoihin!?

Itse otin taktisesti vain kaksi kaatoa rommikolaa illalla mutta näin aamulla silmät ristissä, pakko todeta että aika paljon vaikuttaa unen laatuun näköjään. Tosin tuntuu etten nuku muutenkaan hyvin kuin vain jos on pantu maaten.

Älykello tosin sitä mieltä että kohtalainen yö takana.. No ei kai siinä sitten muuta kuin ylös ja kahvia keittämään.

Ensimmäinen aamu viikkoon, kun ei tunnu kurkussa (kovin) pahalta. Nyt kuitenkin kääntynyt nuhaksi ja silmien vuotamiseksi. Luulin, ettei nuha sinänsä ole koronan oire mutta nyt luin, että voi se ollakin.
Koska olo jo kuitenkin parempi toivon, että sain koronan ja sairastin sen lieväoireisena. Parempi vaihtoehto kuin tämä huono viikko ja se, että tuo tauti olisi vielä tulossa.
Toiveistani huolimatta luulen, että korona vielä sairastamatta kuitenkin.

On tämäki ny, kun herää tahtomattaan joka aamu kuudelta ja tekis mieli mennä jo salille. Mutta sitten tulis syötyä aivan liian aikaisin ja sitä lihavaa oloa kestä kukaan. Pakko jaksaa kitkuttaa vielä tunti-pari.

Hankala homma tuon salin välttämisen suhteen kyllä, koska penkkipunnerruskisoihin olen ilmottautunu (jotka viikon päästä ovat, ei ole peruttu ainakaan vielä). Huomenna olis pakko testitreeni tehdä, että voiko kunnon puolesta lähteä kisoihin kokeilemaan. Huomenna siis ainakin pitäis salille uskaltautua ja jos kisoihin lähtee niin ainakin kerran vielä ensi viikolla. Mikäli nousukunnon merkkejä on, niin taidan mennä kuitenkin, koska sen jälkeen voipi olla kilpailukalenterit tyhjänä kun kaikki peruttu. SVNL:n SM-kisat on tänä vkl käynnissä Oulussa, varmasti viimenen ajankohta on ollut kyetä järjestämään tuon mittaluokan urheilutapahtuma. Opinnäytetyötä teen >300 työntekijän tehtaalla, niin siellä jo itsessään tartuntariski on melkoinen kun tämä epidemia etenee. Jos miettii tuota kotimaassa liikkumisen riskiä.
.

Nukkuminen oli huonoa täälläkin, eikä edes mitään jänniä unia. Salille ei kyllä tee mieli tippaakaan. Viime kerrasta kuukausia. Pizzan voisin syödä, mutta valitsen kaurapuuron raejuustolla.

Matkustukseen liittyen: itse peruin oma-alotteisesti ensi viikon kotimaan retket asiakkaille ja firma siirtyy ma etämoodiin muutenkin. Tarttee ottaa ennen ja jälkeen kuvat kotiin linnoittautumisesta, kun ennusteiden mukaan siinä kesäkuun nurkilla palataan officelle.

Hörähdin.

chuck-norris-efc29c182e.jpg

Kaveri kerto että painireenien (jotain muodikasta nykykamppailua) jälkeen ei saa seurassa enää kätellä. Hyvä.

Ensin halitaan tunti-pari hikisenä toisia ja kuolataan toisten naamalle ja toistetaan tämä x 10 eri ihmisten kanssa. Sitten ei kumminkaan kätellä, koska infektioriski.

Kaveri kerto että painireenien (jotain muodikasta nykykamppailua) jälkeen ei saa seurassa enää kätellä. Hyvä.
Täällä meni kyllä muodikas nykykamppailusali suoraan kiinni pari päivää sitten. Salin kaikki käyttö (ohjatut reenit + omaehtoinen harjoittelu) kielletty sulkuaikana.

Kyllä se pitää lenkkeilemällä varmaan koittaa pitää itteensä kunnossa. Pihalla ei varmaan ihan heti oo kukaan tulossa iholle.

Mä näin siis unta, että yksi luennoitsija (kehen oon ehkä vähän ihastunut, vähän vain, ei mitään vakavaa) KUOLI 😭 💔

Ja yksi toinenkin henkilö oli kuollut. Hän oli @IRL kai minuun vähän pihkassa joskus.

Nii oli omituista. Tiedekunta oli sekaisin kun muutenkin pulaa opetushenkilökunnasta. Ja minä surullinen.

66,3 kg.
2017 joulukuussa ollut alle 66 kg paino.

Juoksuohjelman mukaan 10.4. pitäs kokeilla puolimaraton. Saattaapi olla aika perseestä iteksee juosta. Voihan sen jättää välistä, jos ei kiinnosta :giggle:

Back
Ylös Bottom