Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Miksi sellainen paasto?
Ja just söin ruuan mutta silti odotan iltapalaa ihan nälissään... vihtun dietit sanoo hän.
Jos saisin kropan niin shokkiin että tippuisi pari kiloa.
Onko miten sujunut? Vai tuleeko enemmänkin paastoiltua.

Itse vetäsin muutama vuosi sitten 7 päivän vesipaaston.

Miksi, siksi että vaan halusin koittaa pystynkö.
En oo ennen paastoillut. Yllättävän kevyesti meni tällainen vuorokausi. Katsotaan nyt jos ens viikolla vähän venyttäisi tätä. Ajattelin kerran viikossa pitää paastopäivän kun näin hienosti onnistui. Tai sitten kokeilen pari päivää putkeen.

vanhassa parempi vara vai miten se oli :).
Vanhassa vara parempi, nuoressa tavara tiukempi. Näin isot pojat joskus kertoi.

@Poppis

Itsellä tulee välillä ihan huomaamatta 24 h paastoja. Normaalisti vaan kahvia aamulla ja sit syön lounaan. Mutta jos lounas jää välistä, niin päivällinen voi olla hyvällä tuurilla vasta silloin, kun edellispäivän tuhti päivällinen oli. Eli noin 24 h päästä edellisestä.

Nytkin tässä kevään mittaan syön käytännössä vain lounaan ja päivällisen. Kaks isoa satsia ruokaa ja mieli tykkää, kun tuntuu että saa syödä aina paljon.

pianhan tässä voi olla käsillä hyvät päivät testata paastoamista, ainakin meikäläisillä jotka eivät ole varautuneet millään tavalla varmuusvarastoon jos kaupassakäynti estyy

en jaksanu piipahtaa tänään kaupassa, koska: vielä on leipää mitä syödä aamulla, muuta ei sitten olekkaan
Mitenköhän elintarvikkeiden tuotanto ja jakeluketju toimii mikäli hitosti porukkaa sairastuu ja moni ei uskalla liikkua taudin pelossa. Sitten osa kantaa vielä mökille kuukauden varastoa extraa.
Toki tuskimpa tän pöpön kanssa tuollasiin mennään, tarvisi olla astetta pahempi.

Piti tilata uutta pelattavaa, kun heittäydyin jälleen lapseksi. Toivottavasti on maanantaina uutta japskiroolipeliä pelattavana, jos täällä kämpillä pitää olla kohta kotelossa pidempiä aikoja.

Sit vaan pizzaa kotiovelle, niin ei kuole koronaan vaan verenpaineeseen.

Lievästi kade selkärangasta.
Minä olin vajaa 2 kk syömättä karkkia, suklaata, jäätelöä, siis mitään roskaherkkuja. Tämä loppui toissalauantaihin mutta sen jälkeen....
olen ollut flunssainen koko viikon ja olen ihan hunningolla. 😓 Söin toissailtana karkkia ja voisi nytkin. Ja sitähän nimittäin riittää!
Koska siis, kun on paha olla niin yleensä sokeri auttaa. 😐

Ortopedi kaikkien alojen asiantuntija Antti Heikkilä on eri mieltä tuosta sokerista. Ilman sitä syöpäkin paranee. Vai mitä @Kajsna ?

Näin kun yksi oman elämänsä sankari sylki käsiinsä ennen maastavetoja. Irtisanoin jäsenyyteni.
Saanko arvata että joku vanhempi herra joka tekee samoilla painoilla kuin tytöt?
Kävisin sanomassa salin henkilökunnalle asiasta tai todennäköisesti sanoisin myös suoraankin tuollaiselle tyypille.

Piti tilata puuta ettei lopu kesken!
1584079383718.webp

Back
Ylös Bottom