Deleted member 126401
Miksi ton Sirkkasen kauluspaita on noin?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mihin helevettiin se lentosotamies hävisi![]()
Jos saisin kropan niin shokkiin että tippuisi pari kiloa.Miksi sellainen paasto?
Ja just söin ruuan mutta silti odotan iltapalaa ihan nälissään... vihtun dietit sanoo hän.
En oo ennen paastoillut. Yllättävän kevyesti meni tällainen vuorokausi. Katsotaan nyt jos ens viikolla vähän venyttäisi tätä. Ajattelin kerran viikossa pitää paastopäivän kun näin hienosti onnistui. Tai sitten kokeilen pari päivää putkeen.Onko miten sujunut? Vai tuleeko enemmänkin paastoiltua.
Itse vetäsin muutama vuosi sitten 7 päivän vesipaaston.
Miksi, siksi että vaan halusin koittaa pystynkö.
Vanhassa vara parempi, nuoressa tavara tiukempi. Näin isot pojat joskus kertoi.vanhassa parempi vara vai miten se oli.
"lomilla saa jos on"Nyt hän taitaa olla itseasiassa karanteenissa kohta hänkin.
E: alikersantti
Mitenköhän elintarvikkeiden tuotanto ja jakeluketju toimii mikäli hitosti porukkaa sairastuu ja moni ei uskalla liikkua taudin pelossa. Sitten osa kantaa vielä mökille kuukauden varastoa extraa.pianhan tässä voi olla käsillä hyvät päivät testata paastoamista, ainakin meikäläisillä jotka eivät ole varautuneet millään tavalla varmuusvarastoon jos kaupassakäynti estyy
en jaksanu piipahtaa tänään kaupassa, koska: vielä on leipää mitä syödä aamulla, muuta ei sitten olekkaan
Vähän harmittaa kun en ole tullut hankkineeksi sitä kaivinkonetta, nyt viimeistään pitäisi alkaa kaivamaan bunkkeria.Tämä edustaa kyllä parasta romanialaista käsityötaitoa![]()
Lievästi kade selkärangasta.
Minä olin vajaa 2 kk syömättä karkkia, suklaata, jäätelöä, siis mitään roskaherkkuja. Tämä loppui toissalauantaihin mutta sen jälkeen....
olen ollut flunssainen koko viikon ja olen ihan hunningolla.Söin toissailtana karkkia ja voisi nytkin. Ja sitähän nimittäin riittää!
Koska siis, kun on paha olla niin yleensä sokeri auttaa.![]()
Mikä peli?Toivottavasti on maanantaina uutta japskiroolipeliä pelattavana
Ortopedi kaikkien alojen asiantuntija Antti Heikkilä on eri mieltä tuosta sokerista. Ilman sitä syöpäkin paranee. Vai mitä @Kajsna ?
kävithän hakemassa vajaan 10km päästä tämänkin tuotteen?
Saanko arvata että joku vanhempi herra joka tekee samoilla painoilla kuin tytöt?Näin kun yksi oman elämänsä sankari sylki käsiinsä ennen maastavetoja. Irtisanoin jäsenyyteni.