Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kunnette hae synnäriltä äitiysmekkoa päälle kun sairaalassa ootte?

gCH2o4eTbl7zVLbxazDUDqKa2ajMbQOZidfsT0_6RQU.jpg

...niin silti pidän naisten laulamista jotenkin herkkänä ja super naisellisena, vähän kuin tanssiharrastustakin.
En tiedä pidänkö varsinaisesti herkkänä tai naisellisena, mutta onhan se pirun seksikästä, jos nainen on tosi hyvä laulamaan tai tanssimaan.

Tanssimisessa pieni varaus twerkkaukselle, baletille ja napatanssille :D

olen jo menettänyt toivoni opethin näkemisestä kesällä, eiköhän tuo provinssi peruuteta

mutta: ovatko pojat henkisesti valmiita lapinmatkan peruutukseen jos heeseeke jo taudin kantaja

#viidenmetrinvälit
Uskon, että löydämme heeseekelle jonkin suojapuvun esim varustelekan valikoimasta.

viidenmetrinvälit melkein onnistuu jo reissukulkineella

On tää taas elämään, ekaksi kun tulee himppeliin niin saa pestä lattiat jonka jälkeen istua rauhaksiin persiilleen kahvin verran ja kohta voiskin lähteä jumpalle ja sitten kauppaan ja sitten pyykinpesua, ruokaa ja sitten onkin taas ilta.

olen karanteerannut itseni nyt tänne kotioloihin, en liiku tänään enää mihinkään huoneistoni ulkopuolella

Jumankukkelis kun kaikki on hukassa. Ihan varmasti jossain on mötikkä ruuvinkantojen upotuksia varten, mutta eihän se tietenkään nyt löydy kun tarvitsisi.

Taidan ottaa oluen.

Perkele kun en ottanut sitä olutta. Nyt unohdin mittailla seinäpillun ylimmän kerroksen ennen välikerroksen paikalleen liimaamista.

No tuurilla ne laivatkin seilaa.

Myös otsanpusun jälkiä voi olla havaittavissa.

Olen muuten aina ennen pusannut massiivipuusta niin nyt meni MDF-neitsyys. Oppinut, että sen työstäminen aiheuttaa voimakkaan kapriksen tuoksun.

Back
Ylös Bottom