Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mä en saa itse otettua kädestä kuvaa ja olkapääkin näyttää ihan perseeltä 😄

älä kuvaa kättä, kuvaa torso

näin se vaan on tässä iässä
kolme keskiolutta ja: kotiin

sauna: palaa

10E5D856-A500-4018-A3FA-0D991322AC8F.webp

älä kuvaa kättä, kuvaa torso

näin se vaan on tässä iässä
kolme keskiolutta ja: kotiin

sauna: palaa

katso liitettä 216495
Käsipäivän jälkeen voisi hyvinkin ottaa kuvan salilla, toisaalta mulla on käsivarsi ohentunut tosi paljon kun käytännössä pariin vuoteen tullut juurikaan mitään eristäviä käsiliikkeitä tehtyä.
Keskivartalon kuvaamista haittaa +10kg ihraa.
E: vitun rosvitti vienyt varmaan sen 10cm hanskasta :cry:

Ois yksi samanlainen kuva, tosin minä olen aivan hikinen siinä.
Ei jaksa alkaa muokkaamaan mustavalkoiseksi hämäräksi kuvaksi ja muuten näyttää liian läskiltä siinä :nolo:

En nyt tiedä niin leppoisastakaan. Oon mä sen verran remontoinut, että pakko nostaa remppaukoille hattua. En tekis sitä päivääkään työkseni. Vittumaista hommaa.

Joskus opiskeluaikana kävi silleen, että tuli vesivahinko kämppään ja sitte parkettiheebo tuli niitä laittamaan kotivakuutuksesta onneksi. Tuli sitten semmonen hetki että piti siinä olla kotosalla hetki kun se teki niitä hommia.
Hieman juteltiin ja tietty mikä olikin totta sanoin, että en niitä opiskeluja kauhean tosissaan ota.
Niin se parkettimies pikkusen melkeen suuttu ja sano että pysy siellä koulussa, ota tosissas ja lue kaikki mitä pitää lukea, koska tämmösessä ruumillisessa työssä menee selkä paskaksi ja se vaan laskee päiviä varhaiseläkkeelle, että vois lopettaa hommat ja toivottavasti jotenkuten terveenä voi niin tehdä. Oli aika ikimuistoinen keskusteluhetki ventovieraan kanssa ammatinvalinnasta siinä iässä.
Että vahva nou remppamiehen hommille.

Ois yksi samanlainen kuva, tosin minä olen aivan hikinen siinä.
Ei jaksa alkaa muokkaamaan mustavalkoiseksi hämäräksi kuvaksi ja muuten näyttää liian läskiltä siinä :nolo:
Höpsis, jos puhelimessa niin nappia painamalla mustavalkoiseksi, siellä on filtterit valmiina.

Back
Ylös Bottom