Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Väsyttää, aikaisin heräämiset ei sovi kovinkaan usein. Tuli myös etova olo aamupalan jälkeen johtuen varmaan siitä kun söi liian nopeasti.

Lomaillessa aamupalan söin joskus klo 10 aikaan ja nautin sen hyvin hitaasti.

20200306_085320.webp

On taas kokoustettu ja kouluttauduttu.

Muutamia evästyksiäkin sain; Reissun perusteella vaihtoon pitäisi mennä ainakin kännykkä, tietokone ja mies.

Viimeisimmän kohdalla ohjeet tulivat elämänkokemuksen syvällä rintaäänellä luottoherrakerholtani, ikä kaikilla +60 v.;
Tuli keskustelua henkivakuutuksista. Minulla ei sellaista ole mutta tiedän miehellä olevan pieni henkiturva matkavakuutuksen kylkiäisenä. Minä en ole siinä edunsaajana vaan omaiset.

hra1: -Eikä tietystikään ole tehnyt edes testamenttia, että sinulla säilyisi EDES asumisoikeus, jos huomenna kuolee?
-Ei mutta olen kyllä huomauttanut tästä!

hra2: -Ja ei silti?
-Ei.
hra2: -No perkele. Ja ei tietenkään voi mennä naimisiin, vaikka sillä selviäisi kaikki kerralla?
-Ha. No ei.

hra2: -Odottaa löytävänsä jonkun paremman. Pistät sen vaihtoon nyt samantien.
hra1: -Kyllä se on kuule Fea sillä tavalla, että tuossa vaiheessa on koeajettu varmasti aivan tarpeeksi, kyllä pitäisi jo olla aika selvät sävellet.
-En selvästikään ole vaimoainesta.

hra2: -Sinuna olisin vaihtanut jo.

Lisäksi tuli voimakkaat evästykset siitä, että en saa enää investoida latin latia kotiin;
hra1: -Kyyyllä se sitten lämmittää ajatus uudesta, sinun maksamasta keittiöstä kun tiedät siellä nuorenparin söpösti yhdessä kokkailevan, kun mies on löytänyt sen paremman jota selvästi odottelee. Sinuna alkaisin jo jakamaan lusikoita, nyt kun voit vielä saada sieltä yhteisestä kodista jotain!
hra2: -Se on kuule kun kokemus puhuu.
hra1: -Kyllä se on juuri näin Fea. Juuri näin siinä tulee käymään.

Minä kun ehdin ajatella, että asiat ovat aika jees, mutta kyllä sitä on taas jalat tukevasti maassa.
Leuka rintaan ja jatketaan.
👍

On taas kokoustettu ja kouluttauduttu.

Muutamia evästyksiäkin sain; Reissun perusteella vaihtoon pitäisi mennä ainakin kännykkä, tietokone ja mies.

Viimeisimmän kohdalla ohjeet tulivat elämänkokemuksen syvällä rintaäänellä luottoherrakerholtani, ikä kaikilla +60 v.;
Tuli keskustelua henkivakuutuksista. Minulla ei sellaista ole mutta tiedän miehellä olevan pieni henkiturva matkavakuutuksen kylkiäisenä. Minä en ole siinä edunsaajana vaan omaiset.

hra1: -Eikä tietystikään ole tehnyt edes testamenttia, että sinulla säilyisi EDES asumisoikeus, jos huomenna kuolee?
-Ei mutta olen kyllä huomauttanut tästä!

hra2: -Ja ei silti?
-Ei.

hra2: -No perkele. Ja ei tietenkään voi mennä naimisiin, vaikka sillä selviäisi kaikki kerralla?
-Ha. No ei.

hra2: -Odottaa löytävänsä jonkun paremman. Pistät sen vaihtoon nyt samantien.
hra1: -Kyllä se on kuule Fea sillä tavalla, että tuossa vaiheessa on koeajettu varmasti aivan tarpeeksi, kyllä pitäisi jo olla aika selvät sävellet.
-En selvästikään ole vaimoainesta.

hra2: -Sinuna olisin vaihtanut jo.

Lisäksi tuli voimakkaat evästykset siitä, että en saa enää investoida latin latia kotiin;
hra1: -Kyyyllä se sitten lämmittää ajatus uudesta, sinun maksamasta keittiöstä kun tiedät siellä nuorenparin söpösti yhdessä kokkailevan, kun mies on löytänyt sen paremman jota selvästi odottelee. Sinuna alkaisin jo jakamaan lusikoita, nyt kun voit vielä saada sieltä yhteisestä kodista jotain!
hra2: -Se on kuule kun kokemus puhuu.
hra1: -Kyllä se on juuri näin Fea. Juuri näin siinä tulee käymään.

Minä kun ehdin ajatella, että asiat ovat aika jees, mutta kyllä sitä on taas jalat tukevasti maassa.
Leuka rintaan ja jatketaan.
👍
kosit sitten miestäsi näin foorumilla, ei huono. Mitäpä tähän vastaa Heese?

kosit sitten miestäsi näin foorumilla, ei huono. Mitäpä tähän vastaa Heese?
No, minä olen asian joskus ottanut puheeksi, niin kuin herroillekin kerroin. Nogo.

Onneksi sentään pääsen syksyllä veljen häihin! Veljen morsian sanoi tuovansa kimppunsa meille vinkiksi. 😄

Edit. Mutta olisihan se forumikosinta ihan sopivaa, kun on tätä kautta tavattukin. 😄

Piti ostaa muutamalla satasella pooliköö, että pääsee taas huitomaan. Nyt onkin sitten pari kiloa jo sileenä, kun piti tilata vielä tommonen moderni hiilikuitushafti.. No, aamulla lähti yhdet kuulokkeet toiselle omistajalle, niin sai vähän pelirahaa :D

onko DocTjj milloinkaan suorittanut henkivakuutuksen uusintaa täälä, fean pappakavereita mukaillakseni

oli taas niin käsittämätön makuelämys, että olis kiva kuulla jonkun mielipide joka on käynyt myös hienoissa ravintoloissa ruokailemassa

kyllä huippukokki vaan on huippukokki

meny:
39F7761B-D289-4D21-B0B6-CD60BEA20F7A.jpeg

&jälkiruuaksi, pelkkä

9A503BD4-E730-4F94-828A-4D9DF56331F4.jpeg

Back
Ylös Bottom