Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

nyt on raadiosuomen juontajatäti voimakkaasti pahalla mielellä uroksesta

pystyykö joku NAISiminen selittämään, miksi tuosta pitää tulla paha mieli
jäähallit kokemukseni mukaan ovat muutenkin hyvin Miesvoittoisia alueita

tuokaan akka tuskin tulee milloinkaan sielä piipahtamaan, niin miksi nimellä on väliä

"Noriega tienasi huumekartellien rahojen pesusta 10 miljoonaa dollaria kuukaudessa"

Siinä on kyllä kuukausipalkka ihan kohdallaan. Olis jännä tietää paljonko sitä hilloa liikkui kokonaisuudessaan, jos välikäsi ottaa tuollaisen siivun hehe.

No ei siellä kato mitään voi tehdäkkään, kuhan kuuntelee niiiiiiin kauan, taputtaa olalle ja toteaa "voivoi"
Ja magneettiin. Ensimmäinen potilas kysy multa kuinka pitkään oon ollu valmis ortopedi, kun "eihän ne siellä terkassa oikein ottautunu tähän". No tuotatuota...

Hyi helvetti. Ei oikein ollu matolla vedoissa jalat iskussa. Meinaa hieman oksettaa.

Kun ei Kanarialle uskalla lähteä niin Ruotsinristeilylle sitten.

Kuitenkin täynnä Wuhan-kiinalaisia.

Vaihdoin Yle Puheeseen. Miksi radioon päästetään ärsyttävänkuuloisia ihmisiä? Saatanan tunarit.
Viisas teko. Hyvä kanava kaikkiaan.

Nikulan jone radiorockilla ja ylex:n päivässä se ihme hihhuliukko sai siirtymään puheelle. Poppia nyt ainakaan voi kuunnella, koska jatkuvaa kakkavitsiä.

Minä en mene minnekkään

terveyslomalla olen käynyt

-polkupyöräilemässä
-kuntoilusalilla
-maitokaupassa
-pikkupaussissa,pelkkä
-ideaparkissa,pelkkä(aivan kamala paikka)
-valkoinen puu,pelkkä
-kirjastossa

Kun ei Kanarialle uskalla lähteä niin Ruotsinristeilylle sitten.

Kuitenkin täynnä Wuhan-kiinalaisia.
Risteilylle suosittelen:

Ei uimassa käymässä?

emmä enää jaksa, ei siitä tuu mitää jos ei sielä käy vähintään 2krt/viikko

#vanha&väsynyt

e. aikomuksena oli tehdä henkilöautomatka rantaruotsiin, mutta ei ole tullut käytyä, sielä kuitenki tuuloo niin kovaa

Minä en mene minnekkään

terveyslomalla olen käynyt

-polkupyöräilemässä
-kuntoilusalilla
-maitokaupassa
-pikkupaussissa,pelkkä
-ideaparkissa,pelkkä(aivan kamala paikka)
-valkoinen puu,pelkkä
-kirjastossa

Ideaparkkia lukuunottamatta mukavuusalueella varmaankin? Lisää tuohon vielä sauna ja #terveydeksi

Back
Ylös Bottom