Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Voi voi kun ei taida päästä tänäänkään salille, pitää odotella kuriirin oluttoimitusta.

Sehän pitäis jokaisen nuhanenän pysyä vähintään 2 viikkoo kotona piilossa.

Täydellä palkalla? Sopii mulle.

Koska aika käy pitkäksi vaihdoin pari isompaa chiliä isompaan ruukkuun. Korjasin jokapaikkaan ruiskivan kattosuihkun ja asensin rikkaimurin seinään. Vähän meinaa hikeä puskea kun jotain tekee.

Sairas_loma.

Ja sen kerran, kun minä täällä mäellä koko päivän vaan oleskelen toimettomana ja yritän löytää paikasta toiseen, niin olisit nyt edes paikalla ollut. No ensi viikolla sitten uudella yrityksellä, silloin pitäis yrittää näyttää hoitajalta.

Ja sen kerran, kun minä täällä mäellä koko päivän vaan oleskelen toimettomana ja yritän löytää paikasta toiseen, niin olisit nyt edes paikalla ollut. No ensi viikolla sitten uudella yrityksellä, silloin pitäis yrittää näyttää hoitajalta.

Sitä hoitajalta näyttämistä voi edesauttaa pukeutumalla asianmukaisesti.

Esim.

46687213-2265-48E4-A536-8737D7642814.webp

Elimistöni aavisti tämän näköjään. Tai se eliö mikä saattoi elimistöni vikatilaan.

Kun alkaa harata vastaan ekan kymmenen kilsan aikana tietää, että on matkalla pääkaupunkiin.

Back
Ylös Bottom