Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mitähän on oikein tulossa kun on ollut niin hiljaista Trumpin dissauksessa?
Vai oliko tämä lässähtänyt virkarikossyyte asia hetki vetää henkeä heillä ja miettiä mitä saisi kaivettua?
Eikä herra ole itsekkään tainnut twiittailla mitään mullistavaa vai onko jo ymmärtänyt että joku toinen vaihtaa salasanan siihenkin ettei pääse laukomaan mitään.
Mualiman talouteen voisi olla paras että jatkaisi toisen kauden.

Onneksi tänään pääsee taas urheilemaan. Karkkiin en oo langennu, mutta muut tukahdutetut himot on tyydytetty loppukevääks.

En voi kovin hyvin... taaskaan.

e. Miten musta tuntuu, että ketjun tissisaldo oli tänä viikonloppuna suorastaan onnettoman surkea...

Mitähän on oikein tulossa kun on ollut niin hiljaista Trumpin dissauksessa?
Vai oliko tämä lässähtänyt virkarikossyyte asia hetki vetää henkeä heillä ja miettiä mitä saisi kaivettua?
Eikä herra ole itsekkään tainnut twiittailla mitään mullistavaa vai onko jo ymmärtänyt että joku toinen vaihtaa salasanan siihenkin ettei pääse laukomaan mitään.
Mualiman talouteen voisi olla paras että jatkaisi toisen kauden.

Eiköhän tässä juuri todistettu miten kiva on kun yrityksillä ja taloudella menee hyvin ja ihmiset ei liiku miten sattuu. Coronalle ei Trumpkaan vaan voi mitään, vaikka hyvä pohjatyö siinä että imigraatioon laitettu rotia.

Eikä oo Trump pelkästään maailman taloudelle hyvä, vaan maailman rauhalle myös. Trump ei ole aloittanut yhtään uutta sotaa, Obaman aikana alkoi Syyria, Libya ja Jemen. 200 000 ihmistä vähemmän kuollut maailman sodissa Trumpin kolmen vuoden aikana kuin Obaman kolmen viimeisen vuoden aikana. Nyt lähtevät veke Afganistanista.

Ikävä tulee vielä jos ei pääsekään uudelle kaudelle, ei tule menemään asiat parempaan suuntaan.

Meitsi taitaa painella reenaamaan biljardia, kun sali aukeaa. Kummasti tuo muutaman tunnin reenillä palautuu mieleen, kun jonkun vuoden asui aikanaan salilla.

Ja Trumppi-jutut sinne omaan ketjuun. Tulee syöpä ja keskenmeno, jos niitä tarvii täällä lukea.

Minkähän takia mä en ole yhtään naarasta raahannut bilissalin suuntaan? Siinä sais mailat ja pallojen pussitukset sun muut jutut luontevasti keskustelun oikeiden asioiden pariin....

Minkähän takia mä en ole yhtään naarasta raahannut bilissalin suuntaan? Siinä sais mailat ja pallojen pussitukset sun muut jutut luontevasti keskustelun oikeiden asioiden pariin....
Minä oon. Hyvä tsekata pyllykin.

Pelaaminen on useimmiten ollut lähinnä kivestä ohi sutimista ja kikattelua, mutta onpahan jotain puuhaa jutustelun lomaan.

Mulla ois kohta aikomuksena laittaa nainen pulkkaan jonka jälkeen työntää mäkeen, sitten voikin lähteä itse tulosuuntaan ravinteliin oluelle.
Seuraavan kerran jos pääsee tissiolentoa jallittelee niin vien kyllä keppisalille. *kirjoittaa muistiin*

Seuraavan kerran jos pääsee tissiolentoa jallittelee niin vien kyllä keppisalille. *kirjoittaa muistiin*
OIkaisen edellistä sen verran, että eihän sillä oikeasti ole mitään väliä, osaako toinen pelata vai ei. Lähinnä ite on pitänyt muistaa, ettei vedä kovin tosissaan.

Useimmiten saleilta saa olutta / siideriä ja tosiaan pelaaminen on ihan hyvää ajanvietettä rupattelun lomaan, niin minusta tuo on ihan asiallista ajanvietettä treffeille. En sitten tiedä, miten naiset se kokee.

OIkaisen edellistä sen verran, että eihän sillä oikeasti ole mitään väliä, osaako toinen pelata vai ei. Lähinnä ite on pitänyt muistaa, ettei vedä kovin tosissaan.

Useimmiten saleilta saa olutta / siideriä ja tosiaan pelaaminen on ihan hyvää ajanvietettä rupattelun lomaan, niin minusta tuo on ihan asiallista ajanvietettä treffeille. En sitten tiedä, miten naiset se kokee.
Kyllä niistä haistaa onko ne yhtään mukana ja jos on jotenkin empivä niin ehdottanut muuta.
Olipa se aktiviteetti mikä hyvänsä niin ei siinä passaa olla tosissaan ja se toisen kanssa jutustelu siinä taitaa olla tärkeintä, bilis on ainakin rentoa touhua.
Itseasiassa vois miettiä jos kävis tänään ihan vaan ton mukelon kanssa pelaamassa, sekin tykkää biliksestä.

Huomaatteko kuinka on kuvassa Laurilalla pitkät päällä, saattaa tosin olla Veskullakin…
E: Tennistä ei ole tullut kerran koitettua joskus ihan junnuna.

Viimeksi muokattu:
Oletko @Joxuz testannut näytätkö baretti päässä a) leipurilta tai b) läänintaiteilijalta?

Nimittäin se kenttäsuikka taitaa sittenkin olla vähän liian tyylikäs vaihtoehto...

Back
Ylös Bottom