Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Onko sulla muka joku parta? En usko. Korkeintaan amisviikset.
Tuo koskee varmaan vieraita lähinnä, koska minä en ainakaan mitään sänkeä pidempää karvoitusta kasvoissa katsele.

Lähdin kotoa ja annoin ohjeeksi;
Sisällä ei heitellä mitään.
Jos koirien kanssa leikitään vetoleikkejä, koirat voittaa aina.

Ajaessa tajusin, että unohdin sanoa, että pihalle ei kuseskella, mutta muistin sanoa sen viimeksi, joten ehkä tämä on muistissa.

Siinä ketjun tytöille, Musta Mamba

82E2F306-7A4C-483A-B782-035A793E1C7F.webp

Ajaessa tajusin, että unohdin sanoa, että pihalle ei kuseskella, mutta muistin sanoa sen viimeksi, joten ehkä tämä on muistissa.

Paitsi, että nyt kun et sitä erikseen sanonut niin siellä ihan varmasti kuseskellaan pihalle, kun ei tällä kertaa sitä kielletty.

+mokkapaloja

Eihän ne oo kotibileet eikä mitkään, jos ei oo mokkapaloja!

Mä en oikein ymmärrä tota miksi ei saisi puskiin pissata, mitä siinä tapahtuu? Puska näkee kikkelin ja kauhistuu?
Sen nyt ymmärrän jos on keltaista lunta pihatien vierustat täynnä.

Mä en oikein ymmärrä tota miksi ei saisi puskiin pissata, mitä siinä tapahtuu? Puska näkee kikkelin ja kauhistuu?
Minä kannatan puskiin pissailua. Se kun on luonnollista, että ihminen pissaa. Tosin, ehkä se puska hyvä valita niin, että ei ole aivan ovella mahdollisen hajuhaitan takia, jos paljon pisuteltu. Toisaalta, dogi kun pisutteli aina samat kohdat, niin ei ne haissut. Onely nurmi kuoli.

Eikä ehkä viraiden pihaan, se voisi olla vähän rumaa.

Minä kannatan puskiin pissailua. Se kun on luonnollista, että ihminen pissaa. Tosin, ehkä se puska hyvä valita niin, että ei ole aivan ovella mahdollisen hajuhaitan takia, jos paljon pisuteltu. Toisaalta, dogi kun pisutteli aina samat kohdat, niin ei ne haissut. Onely nurmi kuoli.
Se voikin olla eri asia että aina portailta käy kusemassa siihen viereen niin saattaa kohta haista ulkovessalta mutta jos on vaikka jotkut iltamat niin liru sinne tänne puskien juureen ei varmaan tunnu missään.

En tiedä jos sinä tykkäät, mutta minä en tykkää siitä että koirat leikkivät ja pyörivät lumessa johon ihmiset on kusseet.
edit. näin on siis historiassa tapahtunut, siksi olen erikseen tästä huomauttanut.

En tiedä jos sinä tykkäät, mutta minä en tykkää siitä että koirat leikkivät ja pyörivät lumessa johon ihmiset on kusseet.
edit. näin on siis historiassa tapahtunut, siksi olen erikseen tästä huomauttanut.
Juu siksi kirjoitinkin että ymmärrän ettei kukaan halua keltaista lunta :)

Istutin pikkupoikana talon nurkalle kukkapenkkiin herneitä ja kävin aina ohikulkiessa siinä kusella. Kasvo herneenpalkot niin maan perkeleesti. Räystääseen asti. Piti ihan viritellä kaikenmaailman säleikötkin siihen, ettei kaatunut palkot. Joten muistakaa käydä siellä pihalla kusella. Jos ei ole omaa kasvimaata/kukkapenkkiä, niin sitten naapurin.

Back
Ylös Bottom