Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ironiaa, vauvan kanssa kirjottelen pakkikselle, kun sitä ei nukuta. Just ajattelin lopettaa sairastelun ja mennä huomenna salille. Menen sitten silmät ristissä.

Minun rinkkani saapui eilen postissa! 🤗 Ostin testiin monen kehuman kiinarinkan. Pitää koepakata se tänään, kunhan saan puuhasteltua työt ja semmoiset välistä.
En ole ollut kovinkaan aktiivinen eränkävijä viime vuosina mutta koska tästä vuodesta on tulossa monin tavoin parempi kuin aiemmista, päivitin ja kevensin varusteita, lähinnä kantolaitteen ja teltan osalta.

Sympaattinen hermosto :sneaky:
On minulla kyllä myös pigmenttiglaukooma!
I feel you.
Sain myös b-salpaajat silloin kun hermosto vittuili mutten syönyt niitä. Rentoutusharjoituksia niin tykytys häviää.
Tykyttely on kropan viesti uhkasta, eli tässä tapauksessa usein liiasta stressistä. Jos vaimennat sen lääkkeillä, et huomaa kropan varoitus merkkejä etkä ota rennommin vaan ajat sen sympaattisen hermoston entistä ahtaammalle.
Tai näin mä sen järkeilin kun kardiologi kertoi mistä tykytykset johtui.
Nyt hermosto voi hyvin, kunhan muistan myös levätä ja ottaa rennosti.

yön keskisyke

IMG_3563.webp

Nyt ollaan kuntit muuten epämukavuusalueella ja syvässä päässä. Pitäs ostaa jotain rytkyjä, en oo varmaan viiteen vuoteen ostanu muutakun sukkia ja kalsareita. Ja tietysti jotain edustus-/juhlatamineita.

En jaksa. En tyrkyttäviä myyjiä (paitsi jos hyvät pakarat+tissit), enkä jaksa sovittaa.

Mikä eteen?

Pukeutumisesta tuli mieleen että minä menin ja tein silleen tyhmästi että ostin aikuisten vaatteita.
Miettinyt että voisko olla joku korrelaatio pukeutumisella ja naisten kiinnostuksella?
Koska perjantai:
1582871804380.webp

Mikä eteen?

kokeile mennä suorittamaan ostokset/sovitukset sopivassa humalassa

semmoisessa, että kerrot omasta mielestäsi tosi hyviä vitsejä koko ajan, mutta myyjätyttöä ne vaan vaivaannuttaa, mutta hänen täytyy tiestysti tekonauraa niille, koska: asiakaspalvelu
noin saat kätevästi ulkoistettua sen epämiellyttävän kokemuksen

Back
Ylös Bottom