Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

sopivaa ajankulua työpäivän lomassa

nyt lähden ajelemaan ajankuluksi henkilöautolla

mistä tulikin miele:n, ei ole tälläviikolla osunut silmään ensimmäistäkään ilmastovouhotusuutista

Milloin te alatte ostaa lisää? Kauankohan tää vielä laskee vai uskaltaisko jo ostaa?
Ajallinen hajauttaminen ja pitkä sijoitusaika tasaavat kurssiheilahteluja. Eli en nyt ihan liikaa miettisi. Juuri kävin kännykällä nordnetissä ja huomasin, että pelitilillä on vapaata valuuttaa, joten ostin lisää yhtä lappua - voihan se olla ensi viikolla paljon halvempi tai sitten ei.
Olen joskus seurannut pidempään jotain tiettyä osaketta ja laittanut kurssihälytyksenkin - vielä kun muistaisi niitä maileja seurata, niin onnistuisikin joskus. :rolleyes:

Ajallinen hajauttaminen ja pitkä sijoitusaika tasaavat kurssiheilahteluja. Eli en nyt ihan liikaa miettisi. Juuri kävin kännykällä nordnetissä ja huomasin, että pelitilillä on vapaata valuuttaa, joten ostin lisää yhtä lappua - voihan se olla ensi viikolla paljon halvempi tai sitten ei.
Olen joskus seurannut pidempään jotain tiettyä osaketta ja laittanut kurssihälytyksenkin - vielä kun muistaisi niitä maileja seurata, niin onnistuisikin joskus. :rolleyes:
Mulla on siis vain rahastoja ja ostan niitä aina silloin tällöin mutta jos tulee isoja tiputuksia niin saatan kyllä ostaa sitten ylimääräistä.
Mietin että nyt voisi olla aika tällaiseen ylimääräiseen ostoon.

Mulla on siis vain rahastoja ja ostan niitä aina silloin tällöin mutta jos tulee isoja tiputuksia niin saatan kyllä ostaa sitten ylimääräistä.
Mietin että nyt voisi olla aika tällaiseen ylimääräiseen ostoon.
Suosittelisin sijoittamaan kaiken mitä lähtee, erääseen listaamattomaan Päijät-Hämeessä sijaitsevaan rakennusosatuoteteollisuuteen erikoistuneeseen yritykseen. Se nimittäin antaa. Ja paljon.

61E751D0-117C-4D96-93D3-6732DFE2C6E6.webp

Alkaa tuntua kalliilta tämä lottoaminen. :LOL: Viime syntymäpäivänäni päätin, että koska haluan aina välillä lotota, vaikka se vähän tyhmää onkin, siirrän aina lototessani 20 €/rivi säästötilille. Ainakin vuoden ajan.
Aluksi tämä päätös hillitsi lottoamista mutta olen maksanut itselleni lottosakkoa nyt ainakin 100 €. Juuri meni 2 riviä eurojackpotiin. Eli veikkaus; 4 €, säästötili 40 €.
Jos jatkan tätä systeemiä, pitää vielä avata verkkopankissa lottosakkotili, että alkaa näkyä tämän harrastuksen hyödyt ihan omana saldonaan. 🙃

Suosittelisin sijoittamaan kaiken mitä lähtee, erääseen listaamattomaan Päijät-Hämeessä sijaitsevaan rakennusosatuoteteollisuuteen erikoistuneeseen yritykseen. Se nimittäin antaa. Ja paljon.
Tunnetaan ilmeisesti paremmin nimellä Suomen Kuittisäätö Oy

Ei ole muuten ollut mitään kuittikauppajuttuja medioissa aikoihin?
Alv petokset taitaa olla enempi kannattavaa touhua nykyään.

Back
Ylös Bottom