Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyllä tämä vesalla vierailu on raskasta.
Toukokuussa on seuraava huutokauppa, siellä hyvä mahdollisuus tehdä varmoja sijoituksia.Milloin te alatte ostaa lisää? Kauankohan tää vielä laskee vai uskaltaisko jo ostaa?
Ruma oli. Ei ollu miesolento mukana.Löytykö vesalta sopiva pelituoli?
3 palaa. Ei ollut hyvä buffet.Syöny varmaan pitsapuffetin tyhjäksi.
e: siis Kajsna
Ajallinen hajauttaminen ja pitkä sijoitusaika tasaavat kurssiheilahteluja. Eli en nyt ihan liikaa miettisi. Juuri kävin kännykällä nordnetissä ja huomasin, että pelitilillä on vapaata valuuttaa, joten ostin lisää yhtä lappua - voihan se olla ensi viikolla paljon halvempi tai sitten ei.Milloin te alatte ostaa lisää? Kauankohan tää vielä laskee vai uskaltaisko jo ostaa?

Mulla on siis vain rahastoja ja ostan niitä aina silloin tällöin mutta jos tulee isoja tiputuksia niin saatan kyllä ostaa sitten ylimääräistä.Ajallinen hajauttaminen ja pitkä sijoitusaika tasaavat kurssiheilahteluja. Eli en nyt ihan liikaa miettisi. Juuri kävin kännykällä nordnetissä ja huomasin, että pelitilillä on vapaata valuuttaa, joten ostin lisää yhtä lappua - voihan se olla ensi viikolla paljon halvempi tai sitten ei.
Olen joskus seurannut pidempään jotain tiettyä osaketta ja laittanut kurssihälytyksenkin - vielä kun muistaisi niitä maileja seurata, niin onnistuisikin joskus.![]()
Suosittelisin sijoittamaan kaiken mitä lähtee, erääseen listaamattomaan Päijät-Hämeessä sijaitsevaan rakennusosatuoteteollisuuteen erikoistuneeseen yritykseen. Se nimittäin antaa. Ja paljon.Mulla on siis vain rahastoja ja ostan niitä aina silloin tällöin mutta jos tulee isoja tiputuksia niin saatan kyllä ostaa sitten ylimääräistä.
Mietin että nyt voisi olla aika tällaiseen ylimääräiseen ostoon.
Joo, minäkin tein näinSuosittelisin sijoittamaan kaiken mitä lähtee, erääseen listaamattomaan Päijät-Hämeessä sijaitsevaan rakennusosatuoteteollisuuteen erikoistuneeseen yritykseen. Se nimittäin antaa. Ja paljon.

Tunnetaan ilmeisesti paremmin nimellä Suomen Kuittisäätö OySuosittelisin sijoittamaan kaiken mitä lähtee, erääseen listaamattomaan Päijät-Hämeessä sijaitsevaan rakennusosatuoteteollisuuteen erikoistuneeseen yritykseen. Se nimittäin antaa. Ja paljon.