Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

d137261d-dd97-4120-ac0b-74e1da3dae8b.gif
Tisseistä tuli mieleen että törmäsin sellaisiin puskureihin jotka tuntui kuin olisi täytetty sellaisen säkkituolin pehmeällä irtonaisella pallopehmusteella.

Vähän risoo tuo koronahysteria. Kiinassa kuolee noin 1000 ihmistä päivässä liikenneonnettomuuksissa, jenkeissä ammutaan yli sata ihmistä päivässä, Suomessa kuolee yli kymmenen ihmistä päivässä tupakan takia. Ei noista kukaan polta pelihousujaan.
Onkohan joku muukin hysteerinen kuin iltapäivälehdet.

Aivastin äsken kahdesti, taitaa olla jo päällä.

Pitkästä aikaa roikkumassa karkkikaupan ovessa avautumista odotellessa.

Saatoin hiukan innostua, kun suunpielet kostui pussia täyttäessä ja hintaa tuli 11€.

Ensimmäinen karkkipäivä melkein kahteen kuukauteen tulevana lauantaina. Saattaa jäädä jotain sunnuntaillekin ja jaettavaksi.
Saattaa.

No enhän minä mitään valehtele kun epäilen itsekin. :LOL:

Lisäksi täydensivät ostamalla suklaalla kuorrutettuja pähkinöitä ja n. ruokalusikallisen verran naturaaleja cashewpähkinöitä.

Lauantaina pitäisi saada tehtyä paljon töitä, joten teen siitä mahd. mukavaa.

Lisäksi olen tältä palstalta oppinut, että parempi överit kuin vajarit, vai miten se oli?

Minulla vaihtuu Elisan liittymä toiseksi juuri näillä minuuteilla ja jos DNA:n verkko vain toimii kotona riittävän hyvin, niin nettiliittymä seuraa pian perässä.
Ainakin omassa luurissa kun etsii mobiiliverkkoja, pääsee kokeilemaan minkälainen kenttä operaattorilta löytyy, vaikka siihen ei pääse liittymään.
Mieluusti pitäisin nykyisen kuparilinjan vielä netillä, mutta kai se pitää ihan periaatteesta lähteä Elisalta ja päivittää toimimattomaan langattomaan.

Ei raha raurasa ruostu.

Puute se on piiallakin,
Sylveröllä suru sakea:

Ei raha raudassa ruostu,
eikä vaski vaossa valkene.
Vaan ei ole kyntäjätä,
ei panijata pankon päällä!

Ikuinen kurjuus, kaiho, puute,
kirous lie ianaikainen.
Minne ne miehet katosi,
pojat muualle poikkesi?
Kun ei minulle riitä,