Tisseistä tuli mieleen että törmäsin sellaisiin puskureihin jotka tuntui kuin olisi täytetty sellaisen säkkituolin pehmeällä irtonaisella pallopehmusteella.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tisseistä tuli mieleen että törmäsin sellaisiin puskureihin jotka tuntui kuin olisi täytetty sellaisen säkkituolin pehmeällä irtonaisella pallopehmusteella.
Onkohan joku muukin hysteerinen kuin iltapäivälehdet.Vähän risoo tuo koronahysteria. Kiinassa kuolee noin 1000 ihmistä päivässä liikenneonnettomuuksissa, jenkeissä ammutaan yli sata ihmistä päivässä, Suomessa kuolee yli kymmenen ihmistä päivässä tupakan takia. Ei noista kukaan polta pelihousujaan.
Itselleenvalehtelu on valehtelun jaloin muoto.Ensimmäinen karkkipäivä melkein kahteen kuukauteen tulevana lauantaina. Saattaa jäädä jotain sunnuntaillekin ja jaettavaksi.
Saattaa.
Lisäksi olen tältä palstalta oppinut, että parempi överit kuin vajarit, vai miten se oli?
Ainakin omassa luurissa kun etsii mobiiliverkkoja, pääsee kokeilemaan minkälainen kenttä operaattorilta löytyy, vaikka siihen ei pääse liittymään.Minulla vaihtuu Elisan liittymä toiseksi juuri näillä minuuteilla ja jos DNA:n verkko vain toimii kotona riittävän hyvin, niin nettiliittymä seuraa pian perässä.
Vähän lisää vetyä salkkuun.
Vähän lisää vetyä salkkuun.
Saa nähdä kuinka käy.
Ei raha raurasa ruostu.
Onko ideoita tähän?
Kirja vielä lukematta. Saisi jo tulla minun vuoroni, niin tietäisin.Mitähän Nalle tankaa?
Exceli filu corruptet vittu. Onko ideoita tähän?