Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

No nyt vasta tuli katsottua ne Punk eilen tänään-dokumentin jaksot. Oli todella hyvä, suosittelen. Areenasta löytyy, jos jotain kiinnostaa.

Kävin eilen anopin kanssa käyttämässä niitten vanhuskoiraa eläinlääkärissä.
Eläinlääkäri sanoi vähän väliä "Nyt ois muuten semmonen homma, että...".
Lisäksi tuntui, että se puhui, ku yksinkertaiselle ihmiselle ja katsoi välillä surkutellen minua.
Ois varmaan pitäny jossain vaiheessa selventää, että koira ei ole minun, en ole äitini kanssa liikenteessä, olen vain kiinnipitäjänä matkassa ja ymmärrän, että iäkkäällä koiralla alkaa olla sitä ja tätä vaivaa.
En sitten tiedä kävikö tuolla käynnillä tämä "alle 15-vuotiaiden ei tarvitse ostaa lippua" -ilmiö :giggle:

Veli meinaa hankkia koiran numero viisi. Ei aussia, vaan jonkun lepposan (lue tarvittaessa ärhäkän) vahtikoiran (mahd. pyreneittenkoira), koska peräkylillä alkanut pyöriä hieman epämääräistä porukkaa. Eipähän tulis huumehörhöt pyörimään pihaan niin helpolla.

Tuli tuntilaskelmat.
Huhtikuun lopulla aloitin työt. Syyskuussa viikko lomaa. Jouluna 3 viikkoa lomaa, tämä kuukausi lomaa, marraskuulta lähtien mukamas 4 päiväiset työviikot. Edelleen yli 100 h plussalla. Aivan sairasta.

Tietääpähän, mihin ei enää missään nimessä suostu.

Totta! Se on se paras.

Jos ei saa olla paljaalla pyllyllä sohvlla, niin laittaa siihen käsipyyhkeen vessasta alle joka takas naulaan, kun lopettaa sohvailun. Hameväki tykkää.
Ex akkaa lainaten: "älä persetä mun sohvaa!"
Oli jotenkin hienosti ilmaistu siinä tilanteessa.

Nainen ja mies hakivat kunnanjohtajaksi - ansioituneempi valitti tasa-arvolain vastaisesta päätöksestä

KHO kumosi kunnanjohtajan viransijaisuudesta tehdyn päätöksen.

• Kaksi henkilöä haki kunnanjohtajan viransijaisuutta.
  • Valtuusto valitsi naispuolisen hakijan.
  • Mies valitti päätöksestä, koska piti sitä tasa-arvolain vastaisena.
Kummallakin hakijalla oli tehtävään soveltuva ylempi korkeakoulututkinto.
Miespuolinen hakija oli suorittanut lisäksi kaksi muuta tutkintoa ja johtamista koskevia muita opintoja.
Hallinto-oikeus hylkäsi miespuolisen hakijan valituksen.

No mitä hevonvittua. Kundi meinas että mitä enemmän kursseja käyty niin sen pätevämpi. Tollasessa jobissa henkilökemia ratkaisee enemmän mitä käydyt kurssit. Ja Mies nillittämällä näytti toteen että kunta valitsi oikein.

Sitten se kolikon kääntöpuoli. Kundi työtön, paskahommia tarjolla.. onhan se hänelle sen väärti että nillittelee oikeuksiin jos sais jotain fygyä sieltä.

Meikäläisen tilaamat biliskiikarit tuli. Kummasti osuu paremmin, kun näkee mihin lyö. Piti nyt tilata vielä kunnon köli. Ainakin 200% ylihintainen odotettuun pelimäärään nähden, mutta lelujahan pitää olla. Nykyään noihin saa kaiken maailman säädettävät painopultit ja jatkopalat, niin onpahan millä puljata.

Hyhhyh. Naurettavan hidasta hölköttelyä 1h 43 min. Lenkin jälkeen paino 0,8 kg vähemmän ku aamulla. Tarvis varmaa juotavaa tommosille lenkeille.

Mä en ehtinyt edes näkemään niitä viestejä, pöh. Yleensä suht myöhään valvon ja tsekkaan pakkiksen, niin sit yhen kerran kun ei, niin meni hauskuutukset ohi.

Back
Ylös Bottom